tommer Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk for alle svar Dette er en CC sub fra Eltek med to 'bass-porter' ut, men med selve elementet inne i kassa, som forøvrig er laget i MDF. Basert på glimernde anbefalinger så blir det laget et hull i lecaveggen som er litt større enn kassa slik den framstår idag. Inne i dette (og delvis ut i garderoben på baksiden) vil sub settes, og 'sprekken' mellom kassa og leca veggen vil tettes med elastisk fuge masse. Fronten på sub vil være flush med vegg, og males i samme farge. Innebærer at jeg antakelig må ut av rommet for å stille volum og delefrekvens, men skitt au. Dette blir skyhøy WAF, og bør kunne gi en brukbar lydmessig løsning også Igjen, takk for alle svar, jeg lover å poste bilder samt en lydmessig vurdering så snart løsningen er klar. Tom Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Igjen, takk for alle svar, jeg lover å poste bilder samt en lydmessig vurdering så snart løsningen er klar. Tom Gleder meg til å se resultatet. Har hatt samme tanke selv. Bare husk på at du kjøper nok fugemasse, for det kommer til å gå noen liter på et slikt prosjekt! DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå