Raude Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei, jeg skal mest sannsynelig studer på BI de to neste årene. Jeg har søkt om et roms leilighet(for single) på bjølsen studentby ifjor november. Men nå er jeg litt usikker på om jeg får det jeg vil. Hvilke andre alternativer har jeg? Med tanke på avstanden og tiden for å komme meg på skolen. Altså jeg kjenner ikke Oslo i det hele tatt Så hvis du var meg og ønsket deg en etroms leilighet i Oslo og måtte få leie av SIO(Studentskipnaden i Oslo) hva hadde du valgt? Spørsmålet er spesielt rettet mot de som bor eller har bodd i Oslo. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det spørs jo helt hvor mye penger du er villig til å bruke. Angående å komme seg til BI så er ikke det noe stort problem. Du kan ta både 37- og 30-bussen rett bort dit, samt et par T-baner, så i tillegg til Bjølsen går det jo an å bo på f.eks. Sofienberg eller Enerhaugen. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) jeg vil selvfølgelig bruke så lite penger som mulig men det blir dyrt uansett med tanke på at jeg vil bo for meg selv og ikke i et bofelleskap. takker for svar. Jeg fant ut at SIO kan tilby en hybel på Sofienberg, men det passer ikke siden jeg skal bo for meg selv. Og De kan ikke tilby noe på Enerhaugen. Endret 27. mai 2014 av Kestutik Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er du kresen, risikerer du å stå uten hybel. Du bør ta det du får, og hellerse deg om etter noe bedre når du er sikret et sted å bo. 1 Lenke til kommentar
hehezloll Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bjølsen er kjempebra i alle fall. God standard, minst 5 matbutikker innen 5 minutters gange (Meny, Kiwi, Rema, Rimi, Joker og diverse innvandrerbutikker) og 3 stopp med #37 til Nydalen/BI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå