Gå til innhold

Spørsmål angående student leilighet i Oslo

Raude

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal mest sannsynelig studer på BI de to neste årene. Jeg har søkt om et roms leilighet(for single) på bjølsen studentby ifjor november. Men nå er jeg litt usikker på om jeg får det jeg vil. Hvilke andre alternativer har jeg? Med tanke på avstanden og tiden for å komme meg på skolen. Altså jeg kjenner ikke Oslo i det hele tatt :) Så hvis du var meg og ønsket deg en etroms leilighet i Oslo og måtte få leie av SIO(Studentskipnaden i Oslo) hva hadde du valgt? Spørsmålet er spesielt rettet mot de som bor eller har bodd i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs jo helt hvor mye penger du er villig til å bruke. Angående å komme seg til BI så er ikke det noe stort problem. Du kan ta både 37- og 30-bussen rett bort dit, samt et par T-baner, så i tillegg til Bjølsen går det jo an å bo på f.eks. Sofienberg eller Enerhaugen.

Lenke til kommentar

jeg vil selvfølgelig bruke så lite penger som mulig men det blir dyrt uansett med tanke på at jeg vil bo for meg selv og ikke i et bofelleskap. takker for svar.

Jeg fant ut at SIO kan tilby en hybel på Sofienberg, men det passer ikke siden jeg skal bo for meg selv. Og De kan ikke tilby noe på Enerhaugen.

Endret av Kestutik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...