Kurt Lekanger Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sommerens morsomste mobilbilde Den som tar det morsomste, sprøeste eller rareste bildet med mobiltelefonen sin, vinner en Samsung Galaxy S5 Gold til en verdi av 5 500 kroner. For mer informasjon om konkurransen: http://www.amobil.no/artikler/konkurranse-konkurranse-sommerens-sproeste-mobilbilde/160330 Se bildene Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Den linken leder oss jo bare til forsiden av Amobil, og der står det intet om denne konkurransen.....!???!! Hvor ligger egentlig mer informasjon, mon tro......???? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Den linken leder oss jo bare til forsiden av Amobil, og der står det intet om denne konkurransen.....!???!! Hvor ligger egentlig mer informasjon, mon tro......???? Hei, beklager - vi måtte få på plass et system for avstemming først ? konkurransen blir lagt ut på Amobil snart. Men det er bare å laste opp morsomme mobilbilder allerede nå :-). Konkurransen kommer til å gå gjennom hele juni. 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvis man bare kan legge inn én stemme mens bidrag kan postes under hele konkurranseperioden, vil ikke det skremme mange fra å stemme før siste dagen? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvis man bare kan legge inn én stemme mens bidrag kan postes under hele konkurranseperioden, vil ikke det skremme mange fra å stemme før siste dagen? Hei Du kan kun stemme én gang per bilde, men på så mange bilder du vil Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg er vel en av de få som ikke har telefon med kamera, så da er jeg nok diskvalifisert... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Innlegg skal ikke brukes til å reklamere for sitt eget bilde før å høste inn "likes". 3 innlegg slettet. 2 Lenke til kommentar
1mathias8 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hvorfor kan jeg ikke laste opp et bilde jeg har allerede tatt? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Får bare beskjed om å logge inn når jeg klikker på knappen +Legg til bilde... Både på mobil og pc, men ER logget inn... Lenke til kommentar
JohnRiis Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hei. Ser at bilde som har flest stemmer har 65 hjerter men 22 visninger, hvordan er det mulig? Bør ikke visninger være flere enn hjerter? Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 "Husk at bildene må være tatt med mobilkameraet!" Da bør EXIF-data følge med. Minner meg om den gangen en mobilprodusent skulle demonstrere bilder tatt med en mobil, mens EXIF viste at det var tatt med et kompaktkamera. Lenke til kommentar
FB.551526727 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Når er konkurransen over? Lenke til kommentar
FB.300504731215900 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Det er juks i konkurransen deres de to bildene fra toppen kjøpte minst 3 ganger stemmer, 3 ganger 100 stemmer delt nøyaktig 50/50 per bildet alle stemmene kom på ca.20min og da er det stille opp til de andre kommer å lede, da kjøper de igjen... Jeg håper at dere kommer å sjekke detter før vinnerne blir truket. Mvh. Marta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg