knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Fortjent rødt til begge. Idiotisk takling av Sterling i en treningskamp før VM, og idiotisk av Valencia å ta strupegrep på Sterling etterpå. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Grisestygg takling av Sterling, da. Slik kan han spare seg for i en privatlandskamp. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hadde noen gjort det Valencia gjorde på meg, hadde jeg slått han rett ned Hva har Valencia gjort på deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Haha, Valencia. Din inkompetente tulling. Lenke til kommentar
magb Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 blir det karantene i Vm på Sterling da? Eller gjelder det ikke pga privatlandskamp? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Hadde noen gjort det Valencia gjorde på meg, hadde jeg slått han rett ned Hva har Valencia gjort på deg? Kan vise deg, gå til Google å søk på : two girls, one cup.... blir det karantene i Vm på Sterling da? Eller gjelder det ikke pga privatlandskamp? Nope, ikke på privatkamper Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/474291100513861632 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Da hadde jeg også slått han rett ned! (Om jeg hadde klart det) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Haha, Valencia. Din inkompetente tulling. Hadde Sterling truffet med den saksa der så hadde VM vært over og ut for Valencia. Forsarer ikke reaksjonen til Valencia, men forstår godt at det klikker litt når sånt skjer. Vine av hendelsen: https://vine.co/v/Mp3DEbmD6PW Se så ufattelig nære det er, ser jo at foten vrir seg litt. Endret 4. juni 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Noen som har taklingen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Taklingen var totalt idiotisk ja. Enda verre enn reaksjonen til Valencia IMO. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Skitne Sterling. Valenica burde greid å holde coolen der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Taklingen var totalt idiotisk ja. Enda verre enn reaksjonen til Valencia IMO. Gå inn i en sånn takling etter 78min, mindre enn to uker til VM starter. Nei herregud. Hadde det vært Valencia som taklet mot Sterling sånn hadde drapstruslene haglet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Idiotisk av begge to, ferdig snakka. Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Ikke sjokkerende at det var en Manu-spiller. Forbaska avskum. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Snakk om at Ox mister VM. Trist for England, for han og Barkley var deres beste på banen idag. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Ikke sjokkerende at det var en Manu-spiller. Forbaska avskum. Ikke sjokkerende at en Liverpool-spiller setter inn en så idiotisk takling heller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det må være lov å takle og reagere i fotball. Fotball er fra før av den mest overbeskyttede fysiske sporten. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Og hvem kommer bort fly forbanna på Valencia? WILSHERE 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Argentina-Slovenia på TV2 Sport Premium 1 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå