edge Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 De nevnte før matchen at Frankrikes stopperpar vanligvis var Sakho - Varane. Prioriterer de altså de to før Koscielny? EDIT: Eller hadde de ikke peiling på hva de snakka om? Tror de har rotert en del i løpet av kvalifiseringen til VM. Sakho putta to mål og sendte egenhendig Frankrike til VM, så han blir vanskelig å droppe. Varane vs Koscielny går vel mest på at Varane er omtrent like god, men mye yngre, så han og Sakho er muligens bedre å satse på mtp framtiden. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Antageligvis det siste. Koscielny har vært en av PL beste stoppere denne sesongen. Bunnsolid hele sesongen. Det man kan si, er at de har god dekning da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Pogba må hentes til Liverpool. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Pogba må hentes til Liverpool. Ta med Vidal og Pirlo mens du er i Torino, da Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Pogba må hentes til Liverpool. Han har imponert hittil i kampen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Er Varane ute eller er han bare ikke fit pga CL? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 De nevnte før matchen at Frankrikes stopperpar vanligvis var Sakho - Varane. Prioriterer de altså de to før Koscielny? EDIT: Eller hadde de ikke peiling på hva de snakka om? Tror de har rotert en del i løpet av kvalifiseringen til VM. Sakho putta to mål og sendte egenhendig Frankrike til VM, så han blir vanskelig å droppe. Varane vs Koscielny går vel mest på at Varane er omtrent like god, men mye yngre, så han og Sakho er muligens bedre å satse på mtp framtiden. Kos er naturligvis bedre enn Sakho, det blir bare lol for Frankrike dersom de dropper ham før Sakho for Varane. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Er Varane ute eller er han bare ikke fit pga CL? Tipper han blir hvilt etter å ha spilt 120 min på Lørdag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Yttegård Jensen må jo tro han skal score motsatt vei. Spiller alltid støtte tilbake.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 King har spilt bra syns jeg. Han og Dæhlie har vært høydepunkter. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 De nevnte før matchen at Frankrikes stopperpar vanligvis var Sakho - Varane. Prioriterer de altså de to før Koscielny? EDIT: Eller hadde de ikke peiling på hva de snakka om? Tror de har rotert en del i løpet av kvalifiseringen til VM. Sakho putta to mål og sendte egenhendig Frankrike til VM, så han blir vanskelig å droppe. Varane vs Koscielny går vel mest på at Varane er omtrent like god, men mye yngre, så han og Sakho er muligens bedre å satse på mtp framtiden. Kos er naturligvis bedre enn Sakho, det blir bare lol for Frankrike dersom de dropper ham før Sakho for Varane. Vet ikke det. Spørs vel hva slags spiller han evt vil ha ved siden av Varane, det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 King har spilt bra syns jeg. Han og Dæhli har vært høydepunkter. Fixed Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 King har spilt bra syns jeg. Han og Dæhli har vært høydepunkter. Fixed Selvfølgelig Chrome sin "auto-correct" (som forøvrig suger) satt rød strek under Dæhli, som forsvant når jeg tok på en E. Jeg vet jo at E-en ikke skal være der. Sånn egentlig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er ganske mye bedre å se fotball på Max når Kenneth Fredheim kommenterer enn da Jan-Erik Aalbu kommenterte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Faen hvor dårlig er Yttegård Jensen? Tragisk at slike folk får spille på landslaget. Det er en grunn til at vi er så dårlig. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Bra spill det der! Mer av det samme pls..... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hangeland er ikke mye lenger. Bør erstattes. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Pogba ut. Ikke feil for oss det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå