Mrmacro Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har et stativ (vedlagt bilde) jeg ikke har brukt på en stund, og funnet ut at jeg har klart å rote bord "hode-delen" til kameraet, altså den brikken med skrue som fester kameraet til stativet. Jeg vil nødig kjøpe et helt nytt stativ ettersom det koster flere tusen og den delen jeg trenger trolig bare koster en hundrelapp. Jeg har vært innom både El-kjøp og Japan Foto, der de begge anbefalte meg å bestille fra nettet. Noen som vet om noen bra nettsider å bestille reservedeler på, eller evt har en reservedel de ikke trenger? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei og velkommen til forumet, eBay er nok det rette stedet og handle fra. Her har du Quick Release Plate til Benro, du må bare finne rette type siden det er flere forskjellige størrelser Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 FotoVideo er importør av dette og har 2 tonn med festeplater på lager. http://www.fotovideo.no/Search?department=products&q=benro%20quick%20release%20plate Siden jeg har såpass dårlig humor, du har sjekket under kameraet ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå