Thomas45 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei! La oss tenke oss på hvordan og hvorfor vi er i verden? Hva som gjør at vi ser ler gråter, skriver osv.. Tenkt dere hvis jeg hadde sagt at denne siden har blitt automatisk at det er ingen som styrer siden og den ble bare plutselig et side, da hadde ingen vell trodd på meg, men hvordan kan denne verden bli uten en styrer? Hva vil Gud fra oss osv.. Jeg syns du bør ta en skikk på Profet Muhammedsliv og lese litt og se på Koranen også, nå kommer kanskje noen til å sei at hvorfor han skal se OM et terrorist religion? jeg sier ISLAM ER PERFEKT, men ikke alle muslimer). Profeten Muhammed da han var i byen Mekka der han ble oppvokst, prøvde folk å drepe han og sparket han osvv. dermed måtte han flytte fra Mekka etter han ble Muslim, men den dagen muslimer erobrerte Mekka så var noen av de som ville drepe og de som prøvde å drepe å sparke osv profeten Muhammed i Mekka, de trodde at de skulle bli drept siden de hadde gjort alt stygge ting mot ham.. Men det profeten sa når han var i Mekka var at '''Ingen skal røre dem''') Jeg selv er Muslim og dreper til å med ikke en maur.... + hvis det blir en krig har vi heller ikke lov til å drepe damer, unger, prester. Les islamen, du lærer ikke på mediaen, dermed for du et fint liv og tenker mye på neste liv. Vers fra KORANEN ( Those who have believed and whose hearts are assured by the remembrance of Allah . Unquestionably, by the remembrance of Allah hearts are assured.") Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Er det mulig å ha en slik tråd! Jeg er bare så jævla idiot, hater meg selv, hvorfor i huleste ble jeg til? Jeg har skikkelig grineperiode og masse negative tanker, kan man virkelig bli helt kvitt slike møkka dager? Krangler med alle, folk skjønner ikke hva jeg sier og jeg har mistet en venninne, er bare helt alene og kommet aldri til å få kjæreste. Hvordan kan du forvente at andre skal like deg når du ikke liker deg selv engang? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei! La oss tenke oss på hvordan og hvorfor vi er i verden? Hva som gjør at vi ser ler gråter, skriver osv.. Tenkt dere hvis jeg hadde sagt at denne siden har blitt automatisk at det er ingen som styrer siden og den ble bare plutselig et side, da hadde ingen vell trodd på meg, men hvordan kan denne verden bli uten en styrer? Hva vil Gud fra oss osv.. Jeg syns du bør ta en skikk på Profet Muhammedsliv og lese litt og se på Koranen også, nå kommer kanskje noen til å sei at hvorfor han skal se OM et terrorist religion? jeg sier ISLAM ER PERFEKT, men ikke alle muslimer). Profeten Muhammed da han var i byen Mekka der han ble oppvokst, prøvde folk å drepe han og sparket han osvv. dermed måtte han flytte fra Mekka etter han ble Muslim, men den dagen muslimer erobrerte Mekka så var noen av de som ville drepe og de som prøvde å drepe å sparke osv profeten Muhammed i Mekka, de trodde at de skulle bli drept siden de hadde gjort alt stygge ting mot ham.. Men det profeten sa når han var i Mekka var at '''Ingen skal røre dem''') Jeg selv er Muslim og dreper til å med ikke en maur.... + hvis det blir en krig har vi heller ikke lov til å drepe damer, unger, prester. Les islamen, du lærer ikke på mediaen, dermed for du et fint liv og tenker mye på neste liv. Vers fra KORANEN ( Those who have believed and whose hearts are assured by the remembrance of Allah . Unquestionably, by the remembrance of Allah hearts are assured.") Ja, fyll hue hennes fult med propaganda fiksjon, for en god måte. Utnytt en svak sjel. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Attension seeker. Kvinner som er avhengige av komplimenter og baserer/styrer egen selvverdi på feeedback på deres utseende (som i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn) i fylla fortjener en susende håndflate over begge kinn. Slikt hører hjemme på kvinneguiden, avsted you go. 5 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Attension seeker. Kvinner som er avhengige av komplimenter og baserer/styrer egen selvverdi på feeedback på deres utseende (som i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn) i fylla fortjener en susende håndflate over begge kinn. Slikt hører hjemme på kvinneguiden, avsted you go. Det var nå 4 år siden sist jeg var på byn. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Attension seeker. Kvinner som er avhengige av komplimenter og baserer/styrer egen selvverdi på feeedback på deres utseende (som i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn) i fylla fortjener en susende håndflate over begge kinn. Slikt hører hjemme på kvinneguiden, avsted you go. Det var nå 4 år siden sist jeg var på byn. Så hvordan vet du hva menn synes om deg på byen? Man endrer seg som regel endel over 4 år... Dessuten er ikke byen et sted man finner de beste kjærestene. Endret 27. mai 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Attension seeker. Kvinner som er avhengige av komplimenter og baserer/styrer egen selvverdi på feeedback på deres utseende (som i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn) i fylla fortjener en susende håndflate over begge kinn. Slikt hører hjemme på kvinneguiden, avsted you go. Det var nå 4 år siden sist jeg var på byn. Så hvordan vet du hva menn synes om deg på byen? Man endrer seg som regel endel over 4 år... Dessuten er ikke byen et sted man finner de beste kjærestene. Jeg skrev feks. Som et eksempel. Det er sjelden man blir sjekket opp bare man er ute å går en tur eller på kafe. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Jeg skrev feks. Som et eksempel. Det er sjelden man blir sjekket opp bare man er ute å går en tur eller på kafe. Forventer du at menn skal ta intiativet alltid? Er mange sjenerte menn der ute. Hvis du ikke viser interesse selv antar mange at du er uinteressert. Endret 27. mai 2014 av LiamH Pyramide-sitat fjernet. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Forventer du at menn skal ta intiativet alltid? Er mange sjenerte menn der ute. Hvis du ikke viser interesse selv antar mange at du er uinteressert. Jeg har sosial angst. Prøv deg på det og sjekk hvor lett det er å snakke med folk. Endret 27. mai 2014 av LiamH Pyramide-sitat fjernet. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har sosial angst. Prøv deg på det og sjekk hvor lett det er å snakke med folk. Det har gjerne de og. Uansett er det uendelig forskjell på umulig og vanskelig. Du trenger jo heller ikke gjøre det så fryktelig komplisert. Ordne deg en profil på Tinder eller Decate, så kan jeg garantere deg at folk vil ta kontakt. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Har du sosial angst kan det hjelpe å søke psykolog hvis du finner at det er et stort problem. Fra en som har strevd med sosial angst/dårlig selvtillit i mange år selv er den beste kuren å kaste seg selv ut i det. Fake it till you make it er et bra motto. Var sammen med en som hele tiden var usikker på selv selv og hvordan jeg tenke om henne og det ble utrolig slitsomt. Hun antok at jeg hadde negative tanker om henne, noe som var helt usant. Hennes usikkerhet førte til at jeg hele tiden måtte forsvare tanker som ikke stemte, jeg ikke orket tislutt ikke mer og slo opp med henne. Grunnen til at jeg skriver dette er at din tankegang minner ganske mye om hennes. Hvis du lærer deg å være komfertabel med deg selv, ta intiativ og være utadvent, har utseendet lite å si. Jeg bryr meg langt mer om personlighet enn utseende og det tror jeg de fleste gjør når alt kommer til alt. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Moderatormelding I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.Brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.LiamH Endret 27. mai 2014 av LiamH Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har sosial angst. Prøv deg på det og sjekk hvor lett det er å snakke med folk. Det har gjerne de og. Uansett er det uendelig forskjell på umulig og vanskelig. Du trenger jo heller ikke gjøre det så fryktelig komplisert. Ordne deg en profil på Tinder eller Decate, så kan jeg garantere deg at folk vil ta kontakt. Så artig på Tinder, prøvde det akkurat etter du foreslo det! Er en som også har trykket på meg! :-) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 http://psychcentral.com/quizzes/borderline.htm Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 *snip* Jeg skrev feks. Som et eksempel. Det er sjelden man blir sjekket opp bare man er ute å går en tur eller på kafe. Det er et svært lite fåtall som sjekker opp damer som er ute på tur eller sitter på kafe, da mange føler de ikke har "lov" pga sosiale normer. De fleste finner seg dame gjennom jobb, venner eller venners venner, samt gjennom hobbyer/felles interesser. Jeg ser også at sosial angst er nevnt her. Det er en tilstand, ikke noe man "er." Det er fullt mulig å kurere det, eller iallfall få det ned på et håndterbart nivå, men det krever innsats over tid og vilje til å forandre på ting. Jeg hadde på et tidspunkt såpass sosial angst at jeg måtte sende mora mi ut for å handle mat, fordi bare tanken på å gå bort til kassadama og betale ga meg panikkanfall. Det tok meg noen år å komme meg ut av det hølet, men ved hjelp av gradvis eksponering og et knippe teknikker for å håndtere de irrasjonelle tankene mine har jeg blitt såpass "frisk" at det er svært få sosiale situasjoner som plager meg i nevneverdig grad. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det tok meg noen år å komme meg ut av det hølet, men ved hjelp av gradvis eksponering og et knippe teknikker for å håndtere de irrasjonelle tankene mine har jeg blitt såpass "frisk" at det er svært få sosiale situasjoner som plager meg i nevneverdig grad.Har du noen stikkord til hvordan man bør gå fram? Anonymous poster hash: d5562...77d Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg har sosial angst. Prøv deg på det og sjekk hvor lett det er å snakke med folk. Det har gjerne de og. Uansett er det uendelig forskjell på umulig og vanskelig. Du trenger jo heller ikke gjøre det så fryktelig komplisert. Ordne deg en profil på Tinder eller Decate, så kan jeg garantere deg at folk vil ta kontakt. Så artig på Tinder, prøvde det akkurat etter du foreslo det! Er en som også har trykket på meg! :-) Gå hit https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530 så kanskje du finner deg noen du kan snakke med problemene dine om istedet for å lage en tråd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Gjennom dialog med SSFF, Seksjon for selvmordsforskning og forebygging, har vi fått råd om hvordan vi skal behandle innlegg fra forumbrukere som vurderer selvmord. Tråden blir derfor stengt og vi henviser den eller de som måtte ha reelle tanker om dette, til profesjonell hjelp. Forumbrukerne her inne har ikke nødvendigvis nok kunnskap og forutsetning til å takle en situasjon som dette. Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe deg med den slags tanker. Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å ta kontakt med en av disse for en prat. Du kan også ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS.Kriseinformasjon i nødstilfelleKrisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97)Kirkens SOS Chat (åpningstid mandag til fredag 18:30-22:30) Om noen har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg, eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no, over personlig melding. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg