Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg hater meg selv og mitt liv.

Anbefalte innlegg

Er det mulig å ha en slik tråd! Jeg er bare så jævla idiot, hater meg selv, hvorfor i huleste ble jeg til? Jeg har skikkelig grineperiode og masse negative tanker, kan man virkelig bli helt kvitt slike møkka dager? Krangler med alle, folk skjønner ikke hva jeg sier og jeg har mistet en venninne, er bare helt alene og kommet aldri til å få kjæreste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stygg et jeg tydeligvis, jeg har alltid bare fått høre at jeg er søt, søt, hva i huleste, finnes det ikke annet positivt om tryne mitt?! Jeg ser det forresten selv, har ingen spesielle fine trekk, og ikke blir jeg valgt når jeg er på smådealeren med en fyr, fy jeg er så lei, hvorfor vil ingen ha meg? Hvorfor ingen vil ha meg, ødelegger meg, jeg ser så dårlig på meg selv, om bare en hadde likt akkurat bare meg, så hadde jeg kjent på hva selvfølelse og selvtillit var. Følelse av å bety noe for en annen, selvtillit til å bli kjent med en og ikke bare bli lurt igjen.

Lenke til kommentar

Kanskje fordi du har urealistiske krav til dine partnere som at de må være en terrorist?

Jeg skjønner jo at normale folk ikke vil ha meg.

Du må ta en ting av gangen, og jeg vil ikke at du skal oppfatte dette som en spydig kommentar grunnet hvem du liker eller som en fornærmelse. Men du må snakke med noen, en spesialist, om for eksempel drar til en psykolog kan han hjelpe deg med mye av hva du finner problematisk i livet, du trenger ikke nødvendigvis være gal for å se en psykolog, mange mennesker ser psykologer.

Lenke til kommentar

Jeg ser det forresten selv, har ingen spesielle fine trekk

Hvis det er en ting som er sikkert, så er det at kvinner er ganske dårlige på å vurdere hvordan menn oppfatter kvinners utseende.

hvorfor vil ingen ha meg?

Fordi du er et nervevrak som er ukomfortabel med deg selv. Da blir andre også ukomfortable med deg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig, så tror jeg det er lettere for menn og gå bort til relativt pene/vakre kvinner feks på byn for å snakke med de og gi komplimenter som de mindre pene kanskje fortjener mer siden de ikke får høre det.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så tror jeg det er lettere for menn og gå bort til relativt pene/vakre kvinner feks på byn for å snakke med de og gi komplimenter som de mindre pene kanskje fortjener mer siden de ikke får høre det.

Du fortjener ikke automatisk komplimenter fordi de ikke får høre de.

Lenke til kommentar

Akkurat ja, ja, nå har jeg mye å leve for.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du egentlig?

Jeg er 84! Eller var der feil tro. Alder har ingen ting å si for et mislykket indre liv.

Lenke til kommentar

Å legge skyld over på noen som prøver å få deg til å forstå at du ikke automatisk fortjener komplimenter er vell noe av det som gjør at du driver folk bort ifra deg. Å komme med en slik kommentar fordi noen skriver på ett forum er rett å slett tåpelig.

Ett tips: Smil og vær glad! Vær hyggelig mot andre mennesker, gå ut ha det gøy og le litt. Du har fått høre at du er søt, ta det positivt. Nå kan jeg så klart ta feil, jeg er en kvinne, men etter min erfaring tiltrekkes gutter i veldig stor grad av jenter som smiler og ler. Jeg har en venninne som utseendemessing er fantastisk flott, helt nydelig, men som alltid sitter og sutrer og hun forstår ikke hvorfor hun får minst oppmerksomhet. Folk tar ikke kontakt med deg om du ikke virker som du ønsker det.

Kanskje fordi du har urealistiske krav til dine partnere som at de må være en terrorist?

Jeg skjønner jo at normale folk ikke vil ha meg.

Det er holdningen som gjør at det du kaller normale folk ikke vil ha deg. Når du selv sier du er forelsket i ABB og veldig opptatt av han, hvordan skal da en annen mann forholde seg til deg?

Det vil alltid være dårlige dager, men jeg tipper du er under 30 og har ett langt liv foran deg. Du kan bli kvitt depresjonene og den holdningen du har til deg selv og få ett flott liv. Men ta de komplimentene du får, lev i det virkelige livet, ikke i dine egne fantasier. Men som du sier, om en mann hadde likt deg så hadde du fått kjenne på selvtillit, men da må du være åpen for en mann. Du er ikke nå når du automatisk regner med at han ikke vil ha deg, tilbringer mye av dagen med å drømme om en mann du aldri har kjent og rakker ned på deg selv! Endret av LiamH
Dobbelt-post flettet.
Lenke til kommentar

Ingen som har klart å kjenne meg igjen?!

Fra hvor?

Tenkte kanskje at noen hadde klart å legge sammen ting jeg har skrevet på Kg og kanskje funnet ut at jeg er en Facebook venn. :0)

Lenke til kommentar

Ingen som har klart å kjenne meg igjen?!

Fra hvor?

Tenkte kanskje at noen hadde klart å legge sammen ting jeg har skrevet på Kg og kanskje funnet ut at jeg er en Facebook venn. :0)

Ingen bruker kvinneguiden her, vi bruker (såklart) diskusjon og har ingen respekt for kvinneguiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...