Djevelen Marcus Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Har en Stasjonær pc her, som jeg har vurdert å selge pga jeg trenger ekstra inntekt, og jeg bruker den nærmest ikke lenger. Det er en stasjonær PC. Prebuilt Medion, par år gammel, men oppgradert litt Den har 6gb ram (Kanskje 8gb) Windows 7 64bit Nvidia GTx 570 Directcu II 2GB Intel Core 2Quad CPU Small Tower 500 GB HDD 550w PSU (Husker ikke merke, men er mest for gaming) Og kanskje en 21 Tommer LED Skjerm. Hva ville dere si dette burde gått for ? Jeg ser værtfall ikke at den går under 2500,- Helst mer. Hva tror du ? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Noe mer enn 2000 med skjerm er det nok optimistisk å tro på. Siden prosessoren kom i 2008 så er den vel mer enn et par år gammel? Ta utgangspunkt i nypris og trekk fra 30% fordi den er brukt og 30% for hvert år den er brukt. 3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Tviler på du får mere en 2500 kr med skjerm bestefall 3000 kr, om det er intel Q9650 og 8 GB ram. Nå har vel verken harddisken eller PSU så veldig stor verdi, så er vel mest prosessor og skjermkort og skjermen muligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå