Gå til innhold

sothøne med unger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå er ikke sothøna god å komme nær. Hissig er'a ellers, men med unger er det enda verre.

Ser ut som skarpheten holder godt så kunne kanskje tranga inn litt ved å kutte til venstre og nede og forstørre litt for å få fram mer detaljer.

Mulig du taper litt skarphet, men et klikk på sharpen og redusere med fade hvis det blir for mye ordner den saken.

Roar

Lenke til kommentar

takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. jeg har nå lagt inn en versjon 2, ble det bedre sånn?

Mer detaljer på mor nå ja. men du tok mer nede enn jeg hadde tenkt så kanskje litt oppe også for å beholde det opprinnelige formatet som nok i dette tilfellet føles bedre.

Roar

Lenke til kommentar

Hei, Knut S.

Fin komposisjon og meget god skarphet / eksponering, realistiske farger og godt lys ! :).

Jeg forsøkte å ta bilder av samme art i går, men bommet litt på lysintensiteten fordi jeg stolte på kamerainnstillingene, med det til følge at alle bildene hadde utbrente partier i de lyse områdene.

Vil kanskje forsøke på nytt senere i uka ... .

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

tusen takk for hyggelig kommentar Albert. Ja disse er søren ikke så lett å få gode bilder av, men skjønner ikke helt hvorfor. Jeg har måtte kasta mange forsøk med disse her. Virker nesten som om de er veldig ømfintlige på sol for å kunne få riktig klart bilde

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...