jodaneida Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Har skrevet innlegg tidligere men føler det nå har blitt verre. Så og si ALT jeg spiser blir jeg dårlig av. Jeg får så vondt i magen at jeg klarer ikke å stå ordentlig, og like etterpå får jeg en følelse av at jeg enten må på do eller spy. Ender da alltid opp med å måtte gå på do.. Til å begynne med trodde jeg det kunne være laktose, kuttet ut ALT som inneholdt det. Gikk fint di to-tre første dagene, men så begynte magen min igjen. Kuttet deretter ut gluten i tillegg og spiste heller steinalderbrød til måltidene. Gikk fint kanskje den første dagen men så igjen begynte jeg å bli dårlig. Har igjen kuttet ut brødet og begynte å spise bare salat. Ikke nok med at jeg blir forferdelig dårlig i magen av det og, men jeg er faktisk dårlig i magen når jeg står opp og (altså ikke har rukket å spise frokost.) Den vonde følelsen jeg snakker om er som om man er blitt matforgiftet, bare sett bortifra at jeg ikke blir klam i huden. Hva kan dette være?? har liksom bare blitt verre og verre den siste måneden. Kan ikke dra hjem til fastlegen før om en måneds tid og fikk heller ikke bytte fastlege da jeg har gjort det for mange ganger (pga ofte flytting.) Hjelp Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Så du tror altså at du ikke kan gå til annet enn fastlegen hvis du er syk? Det hadde vært en smule upraktisk. Gå til legevakta der du er du. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Så du tror altså at du ikke kan gå til annet enn fastlegen hvis du er syk? Det hadde vært en smule upraktisk. Gå til legevakta der du er du. Jeg vet det, men har vært hos legen her to gang tidligere og føler meg ikke helt komfortabelt med den. For det første blir hun i resepsjon sur fordi hun sier han ikke er min fastlege også syns jeg ikke han er mye til hjelp. Har vært innom tidligere hvor jeg forklarte at jeg slet med dette og om vi kunne teste meg for laktose og gluten intoleranse. Han testet meg for det og da jeg ringte senere sa de det var negativt. Ble ikke fulgt opp med ny time eller fått noe annen forklaring på hva det kunne være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå