Mala Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kjøpte på gamestop pga jeg ville støtte spillbutikker, men aldri mer. Du støtter feil butikk desverre. Blir nok PC-utgaven denne gangen. Orker stresskjøpe dette, får se hva dere her inne mener når inntrykkene er sunket inn. Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Anmeldelsene dine er en fryd å lese Jon Cato! Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Synd serverne deres tryner så hinsides da :/ Go Ubisoft - for all del, ikke lanser ting via en plattform som fungerer - neida, vi *må* ha vår egen... Jeg laster ned Watch Dogs nå fra Uplay med 11 MB/s For noen timer siden var serverne nede i flere timer Har fått spilt ca 1 time nå, og må si jeg ikke skjønner helt 8/10. Historien føles ikke så veldig gripende, kontrollene føles "rare" og kjøringen er helt grusom. Hackingen er ikke spesielt spennende så langt, og å mashe Q mens man går rundt hele tiden blir fort en chore i stedet for noe som er spennende. Føles mer som 5/10 så langt, men tidlig enda, så håper jeg blir grepet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Noen som spiller dette på PC med 360 kontroll? Hvordan føles det? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Korleis er vanskegraden til spelet? Er det type Far Cry 3-lett? Hva har du gjort for å gjøre det spillet vanskeligere da? Fins masse mods og innstillinger som gjør det vesentlig hardere. Lenke til kommentar
viguz Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Noen som spiller dette på PC med 360 kontroll? Hvordan føles det? tenkte jeg skulle teste det i morgo. må bare koble opp TV 1 Lenke til kommentar
TheFlyingMenace Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Er ganske så enig med deg på dette... Men på tross av kjedelige omgivelser, kjedelige lyder o.l. så har jeg allerede hatt tonnevis med morro! Lenke til kommentar
soup Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) - Endret 27. mars 2017 av soup Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Korleis er vanskegraden til spelet? Er det type Far Cry 3-lett? Hva har du gjort for å gjøre det spillet vanskeligere da? Fins masse mods og innstillinger som gjør det vesentlig hardere. Jepp, nettopp, spørsmålet er vel heller om nettopp det er nødvendig i Watch Dogs også. Det utelukkar jo i så fall å kjøpe spelet på PS4 til dømes. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Kjøpte dette på pc via steam, fikk prøvd en halvtimes tid igår før jeg tok kvelden. Virket greit nok, men følte at kontrollene på pc var rart, tenker jeg prøver med ps3 controllern idag Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Å gud som jeg elsker spider tanken! Endret 28. mai 2014 av Dr. Mobius Lenke til kommentar
viguz Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Noen som spiller dette på PC med 360 kontroll? Hvordan føles det? Syntes det funket utmerket jeg. Selv om jeg suger til å aime med kontroll:P Lenke til kommentar
Rageguy Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=idA9BEA4Hxs#t=202 bare legger den linken her jeg. Dette er noe av det dårligste jeg har sett, kan til og med måles med colonial marines syntes jeg. Siden visningen på E3 som må ha vært en cinematic ettersom gameplayet ikke lenger ligner et snev av det som ble vist der. utrolig skuffet over gamer også som presterer det og gi spiller 8/10 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Trist at spillbransjen har blitt redusert til en eneste stor skuff-fest."next-gen" er tidenes største bløff i underholdningsbransjen. Endret 30. mai 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Sånn går det når stort sett alt utvikles med forrige generasjon i tankene. Sånn var det sist gang også nærmest, så det bør ikke komme som en overraskelse. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Sånn går det når stort sett alt utvikles med forrige generasjon i tankene. Sånn var det sist gang også nærmest, så det bør ikke komme som en overraskelse. Dette er for å nå en større gruppe. Ikke alle sitter med skjermkort til 2-3k og en stasjonær. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Dette er for å nå en større gruppe. Ikke alle sitter med skjermkort til 2-3k og en stasjonær. Nå tenkte jeg selvsagt på PS3 og 360 men det er kundegruppe som styrer, og majoriteten er jo de med de gamle konsollene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Dette er for å nå en større gruppe. Ikke alle sitter med skjermkort til 2-3k og en stasjonær. MAO: For å tekkes noobs. Når ble stasjonær og skjermkort til 2-3 tusen overdådig? Sånt er lommerusk i den store sammenhengen. PC er en svært billig hobby i forhold til det meste annet faktisk, selv om man henger med helt i toppen av maskinvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå