Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Selvbygget gaming-pc - ingen tegn til aktivitet på skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha, Kyrre. :) Sendte de mail siden de har stengt i dag. Greit å ha det skriftlig og, men de pleier å være veldig greie på MPX/Komplett. Det er derfor jeg bestilte derfra og selv om det kosta litt mer...

Bestilte samme kortet fra proshop som har det inne på lager, så får vi håpe det fungerer...

Virker vanskelig å finne et bedre kort som gir samme nytte/kostnadsbilde...

http://www.futuremark.com/hardware/gpu

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, igjen!

Siden Kyrre m.fl. har vært så snille og hjulpet meg tenkte jeg en oppdatering var på sin plass.

Jeg sendte jo inn igjen skjermkortet for et par uker siden. Men da hadde ikke MPX kortet på lager og jeg kunne derfor ikke få kjøpe et nytt et.

Så fikk de det på lager men ville ikke sende det siden voucheren som følgte med ikke var på lager (????).

Så jeg valgte å bestille fra Netonnet på lørdag og det var framme i dag til tross for bare 1 virkedag. Utrolig bra.

PC-en leser nå skjermkortet med engang, ingen ekstra drivere nødvendig og alt fungerer. Så det var skjermkortet som ikke fungerte.

Dog har jeg et annet spørsmål. Så noe som kan ligne en ripe på hovedkorte og fikk umiddelbart hetta.

Kan dette være noe som kan skade PC-en min? :(

post-204451-0-50727700-1402414909_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Synes jeg ser masse småriper langs kanten av kortet i tillegg til den litt større du har sett.

Ser også et par riper på onboard chippene. Litt hardhendt montert kanskje?

Det er jo ikke dype riper og den store ser ikke ut til å være dyp så jeg vil tro at det er iorden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...