Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan er det å gå til legen med intime problemer?

Anbefalte innlegg

Jeg er en 16 år gammel sjenert gutt som mistenker at jeg har PPP (pearly penile papules).

Jeg er forsåvidt 99% sikker på hva det er, og jeg ønsker stort sett behandling. Har også hørt at behandling for dette ikke er tilgjengelig i Norge?

Uansett. Hvordan er det å dra til legen med intime problemer? Jeg er veldig sjenert når det gjelder intime saker, og har vel litt "angst" for å dra til legen med dette.

Eventuelt noen tips for hvordan jeg kan håndtere det hadde vært greit.

Anonymous poster hash: 6aaee...774
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er veldig vanlig, ikke en sykdom og ikke farlig. Doktoren vil nok fraråde deg å gjøre noe med det, og du må nok i så fall dekke det selv.

Ingen synes det er kjempekult å ta opp intime problemer med legen, men må man så må man. I dette tilfellet må du ikke.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt flaut å ta det opp, men når du endelig har "mannet" deg opp for å si det så går det av seg selv. Fniset selv når jeg spurte angående noe men legen er jo veldig seriøs og ser ikke ut til å bry seg. Er sikkert folk som kommer med mye mer intime spørsmål enn deg altså.

Lenke til kommentar

De har sett så mye forskjellig at det ikke er noe å være flau for. Men jeg forstår deg. Husker da jeg måtte blotte min nedre del til gynekolog for første gang. Dødsflaut. Andre gangen var ikke flaut lenger. Følte meg mer sikker liksom....dette hadde jeg vært borti, tenkte jeg da jeg dro ned jeansen før jeg la meg i "godstolen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...