Stigma Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hei, Jeg har en NP700Z7C laptop som jeg har installert windows 8.1 på, hvilket invlverte at jeg måtte finne en del drivere manuellt siden leverandøren ikke har offisiell støtte for 8.1 (og uansett ikke har oppdatert driverene sine på åresvis). Jeg lurer på i den forbindelse om Nvidia optimus er noe som må installeres seperat fra Nvidia driverene, eller om dette er innbakt i driverpakken. Jeg har akkurat nå installert 337.88 og alt ser forsovidt ut som det fungerer som det skal - men det er jo ikke så lett å se om nvidia kortet faktisk slår seg av som det skal når det ikke brukes... Jeg har mulighet til å velge videokort som skal brukes for applikasjonene som normalt. Det eneste jeg egentlig ser ut il å mangle er dette ikonet her: http://i.stack.imgur.com/xgN4N.png som skal indikere om Nvidia kortet er i bruk eller ikke men jeg har ikke brukt en latop med optimus på windows 8.1 før så jeg vet ikke om dette kanskje bare er noe som ikke vises i 8.1 Må jeg installere optimus seperat i tillegg - og hvordan gjør jeg evt. det? EDIT: Jeg fannt ikonet som jeg manglet. Det var bare en setting inne i nvidia control panel for å vise det på desktoppen. Den indikerer ingen aktivitet på desktoppen som den burde... dermed så SER alt ut som det fungerer som det skal, men det hadde vært fint med en bekreftelse på dette fra noen som kjenner detaljene -Stigma Endret 26. mai 2014 av Stigma Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Optimus er inkludert i driveren ja. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Optimus er inkludert i driveren ja. Nice. Takker og bukker. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå