Sithcato Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Når ditt lys har brent ned Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sterk tolking av temaet! En av dine bedre, dette! Kunne dog tenkt meg et aldri så lite kutt nederst, til midt mellom bunnen og navlen.. , tror det ville gjøre det hele enda mer intenst/uttrykksfullt... Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Sterk tolking av temaet! En av dine bedre, dette! Kunne dog tenkt meg et aldri så lite kutt nederst, til midt mellom bunnen og navlen.. , tror det ville gjøre det hele enda mer intenst/uttrykksfullt... Enig i det, men dog må jeg jo ha en plass å plassere teksten Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Vet ikke om jeg kan gi en mer bekreftende kommentar en at før jeg scrollet ned til teksten her tenkte jeg "wow, det bildet ser ut som et cd cover eller bokomslag" Utrolig stemning i bildet, og lys og fokus hjelper godt til med å få frem en dyster mystikk. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Vet ikke om jeg kan gi en mer bekreftende kommentar en at før jeg scrollet ned til teksten her tenkte jeg "wow, det bildet ser ut som et cd cover eller bokomslag" Utrolig stemning i bildet, og lys og fokus hjelper godt til med å få frem en dyster mystikk. Så bra! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg