Nickless Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei. Noen som vet hvordan man installerer Netflix på en Samsung UHD Smart-TV (UE55HU6905XXE)? Jeg finner appen, men når jeg trykker på last ned får jeg bare opp en melding som sier: "Nedlasting mislyktes.(300)". TV'en skal ha støtte for Netflix siden den inkluderer 6-måneder gratis-abonnement. Internett-tilkoblingen fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Klarer du å laste ned andre apper? Om ingenting lastes ned, har du husket å huke av for absolutt alt på de sidene der du skulle godta en haug med avtaler? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Klarer du å laste ned andre apper? Om ingenting lastes ned, har du husket å huke av for absolutt alt på de sidene der du skulle godta en haug med avtaler? Ja, går helt greit å laste ned andre apper. Virker som om det bare er Netflix den sliter med. Har sagt ja til alt av avtaler. Men det jeg legger merke til er at den ikke vil vise apper som er betalings-apper, den viser bare gratis-apper i oversikten. Valget for betalings-apper er "grået ut". EDIT: Ringte Samsung. Det var problemer mellom Samsung Hub og Netflix. De jobbet med saken. Endret 27. mai 2014 av Nickless Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 det har de sagt lenge nå, har det begynt å fungere og får du installert netflix? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 17. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2014 det har de sagt lenge nå, har det begynt å fungere og får du installert netflix? Sent svar, men men...Fikk beskjed om å bytte TVèn siden de trodde det var noe feil med selve enheten. Den nye fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå