Lyspaere Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Tok nettopp med meg hjem en Apple TV med flyttelasset fra USA. Problemet er at jeg får opp at Netflix ikke er tilgjengelig for øyeblikket, og at jeg må prøve igjen senere. Er dette noe dere har kjennskap til, eventuelt noen løsningsforslag? Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Prøv å kjør en resett på boksen, og logg inn på Netflix på nytt. Hadde aldri noe problem på min Apple TV når jeg tok den med hjem. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Har prøvd dette 2 ganger nå uten hell. har det noe å si om jeg er logga på med amerikansk iTunes konto kanskje? Har aldri fått mulugheten til å logge meg på netflix engang :/ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Har du endra land til Norge? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Ja, har endra region og språk til Norge, har resetta flere ganger - prøvd med og uten tilkoblet iTunes konto - samt prøvd med norsk og amerikansk iTunes konto. Har dratt ut ledninga og latt det stå i en time, for så å prøve igjen (tullete løsning?).Nettverket fungerer for det spiller av trailere fra iTunes, og Netflix fungerer på alle andre apparater. Har googlet meg ihjel på emnet nå, men kommer ikke noe nærmere ett svar. Det eneste jeg har kommet fram til er at det faktisk ikke skal ha noe som helst å si om ATV er kjøpt i USA eller Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå