ctrus Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei, jeg har en spanskfremføring imorgen også lurer jeg på om noen kunne se etter feil? Samsvarsbøying ogsånt? Her er det jeg har kommet fram til: Hola! Me llamo Marie. Tengo catorce años. Mi cumpleaños es el veinte de febrero. Soy morena y alta. Tengo pelo largo y los ojos marrones. Vivo en ------. ------- es una ciudad bonita y pequeña. Me gusta mucho. Tengo una hermana se llama Elin. Elin tiene ocho años. Ella tiene un cumpleaños el tres de abril. Ella es morena y alta. Mis padres se llaman Monica y Frode. Mi padre es cuarenta y tres años. Mi madre es cuarenta años. Mi madre es baja y morena y mi padre es alto y rubio. En mi tiempo libre me gusta bailar hiphop y estar con mis amigos. Estoy en Noise. Me gusta Noise bastante. Mi musica favorita es hiphop. Mis artistas favoritas es: tyga, austin mahone y chris brown. Tengo dos gatos se llaman Ozzy y Sharon. Tienen la piel oscura. Mi club favorito es Barcelona. Mi color favorito es azul. Jeg skal også skrive litt om dagen min, noen tips til å skrive det bra? Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hva er det du "gusta mucho"? Hvis det er byen du liker, så burde du i så fall si "Me gusta Oslo mucho" for eksempel. Ellers husker jeg ikke så mye av spansk så kan ikke hjelpe noe mer. Lenke til kommentar
ctrus Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Hva er det du "gusta mucho"? Hvis det er byen du liker, så burde du i så fall si "Me gusta Oslo mucho" for eksempel. Ellers husker jeg ikke så mye av spansk så kan ikke hjelpe noe mer. Uuups! Haha tusen takk, det tenkte jeg ikke over Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei, jeg har en spanskfremføring imorgen også lurer jeg på om noen kunne se etter feil? Samsvarsbøying ogsånt? Her er det jeg har kommet fram til: Hola! Me llamo Marie. Tengo catorce años. Mi cumpleaños es el veinte de febrero. Soy morena y alta. Tengo pelo largo y los ojos marrones. Vivo en ------. ------- es una ciudad bonita y pequeña. Me gusta mucho. Tengo una hermana se llama Elin. Elin tiene ocho años. Ella tiene un cumpleaños el tres de abril. Ella es morena y alta. Mis padres se llaman Monica y Frode. Mi padre es cuarenta y tres años. Mi madre es cuarenta años. Mi madre es baja y morena y mi padre es alto y rubio. En mi tiempo libre me gusta bailar hiphop y estar con mis amigos. Estoy en Noise. Me gusta Noise bastante. Mi musica favorita es hiphop. Mis artistas favoritas es: tyga, austin mahone y chris brown. Tengo dos gatos se llaman Ozzy y Sharon. Tienen la piel oscura. Mi club favorito es Barcelona. Mi color favorito es azul. Jeg skal også skrive litt om dagen min, noen tips til å skrive det bra? Tusen takk på forhånd - Tengo una hermana como se llama Elin. Tiene ocho años, y es morena y alta. Su compleaños es el tres de abril. - Mi padre tiene cuarenta y tres años. Mi madre tiene cuarenta años. - Tengo dos gatos como se llaman Ozzy y Sharon. - Mis artistas favoritas son: - El equipo de fútbol que me gusta más es Barcelona. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hei, jeg har en spanskfremføring imorgen også lurer jeg på om noen kunne se etter feil? Samsvarsbøying ogsånt? Her er det jeg har kommet fram til: Hola! Me llamo Marie. Tengo catorce años. Mi cumpleaños es el veinte de febrero. Soy morena y alta. Tengo pelo largo y los ojos marrones. Vivo en ------. ------- es una ciudad bonita y pequeña. Me gusta mucho. Tengo una hermana que se llama Elin. Elin tiene ocho años. Ella tiene un Su cumpleaños es el tres de abril. Ella es morena y alta. Mis padres se llaman Monica y Frode. Mi padre es tiene cuarenta y tres años. Mi madre estiene cuarenta años. Mi madre es baja y morena y mi padre es alto y rubio. En mi tiempo libre me gusta bailar hiphop y estar con mis amigos. Estoy en Noise. Me gusta Noise bastante. Mi musica favorita es hiphop. Mis artistas favoritas es son: tyga, austin mahone y chris brown. Tengo dos gatos, se llaman Ozzy y Sharon. Tienen la piel oscura. Mi club de fútbol favorito es Barcelona. Mi color favorito es azul. Jeg skal også skrive litt om dagen min, noen tips til å skrive det bra? Tusen takk på forhånd Gjort noen endringer, men skjønner ikke hva du mener med "Estoy en Noise". Endret 26. mai 2014 av Relio Lenke til kommentar
ctrus Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Takk for svar dere! Fikk 6- på framføringen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå