Chavalito Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Tjenare folkens. Som tittel sier, så er jeg på jakt etter en ny gaming laptop som skal erstatte min 4 år gamle Alienware M17x. Grunnen til bytte er at M17x fant plutselig ut at den skulle ta en hallingkast og stupe i et steingulv fra ca 1 meters høyde. Overlevde utrolig nok og funker enda, men tviler på det vil vare lenge da skjermen begynner å få en rosa nyanse her og der, pluss at ved POST er skjermen helt rosa av og til, skjer samme med ekstern skjerm. Så en gaming laptop skal innkjøpes, maks pris opptil 30.000 kr. Dette vil bli en laptop som erstatter den stasjonære riggen (specs i signatur) 6 måneder i året pga arbeidsreiser, og må kunne dra stort sett alle spill helst på Ultra. Og jeg sette stor pris på seriøse anbefalinger uten henvisning til at jeg kan greie meg med billigere laptop. 1 Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Du kan jo se på Multicom Kunshan P375S til 22.000, den har doble GTX 880M-skjermkort. Vanskelig å få noe raskere enn det på bærbart. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Har titet litt på den, og ser ikke verst ut i det hele tatt. Var og tok en lyntitt på Alienware også, men den akn visst ikke tilpasses så mye som tidligere av en eller annen grunn. Liker nok Kunshan bedre. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Maskinsjef på skip i utenriksfart. 2 måneder på, 2 måneder av. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Multicomen er vel det beste alternativet, sånn i forhold til hva du får. On a note: Lykke til med å "erstatte" den stasjonære du har, holy shit for en rigg Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Tja, er mange som har bedre rigg enn jeg har, men takker så mye. Ellers så blir det nok en Multicom, inntil noen kommer med bedre forslag. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Setter denne til løst. Blir en Multicom, eller som den heter der jeg bor, en Mountain Magam 20. Men er den samme som Kunshan P375S, altså en Clevo. Endret 30. mai 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå