Gå til innhold

Batteri til Samsung Galaxy S2

Anbefalte innlegg

Jeg har en snart 3 år gammel Samsung Galaxy S2 som fungerer helt optimalt, sett bortifra batteriet. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et tredjepartsbatteri, da jeg ikke er interessert i å betale flere hundre kroner for et orginalt.

Kom over tre batteri med kapasitet på 2450 mAh. Disse koster 120 kroner for batterier og frakt. Dette er jo 800 mAh større enn orginalbatteriet og samme størrelse. Derfor er jeg i tvil om kapasiteten stemmer.

Er det noen der ute som kan bekrefte/avkrefte mine tanker om kapasiteten?

Link til ebay: http://www.ebay.com/itm/3x-Gold-2450mAh-High-Capacity-Battery-Charger-for-SamSung-Galaxy-S2-II-I9100-/231195067983?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item35d44cc64f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en snart 3 år gammel Samsung Galaxy S2 som fungerer helt optimalt, sett bortifra batteriet. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et tredjepartsbatteri, da jeg ikke er interessert i å betale flere hundre kroner for et orginalt.

Kom over tre batteri med kapasitet på 2450 mAh. Disse koster 120 kroner for batterier og frakt. Dette er jo 800 mAh større enn orginalbatteriet og samme størrelse. Derfor er jeg i tvil om kapasiteten stemmer.

Link til ebay: http://www.ebay.com/itm/3x-Gold-2450mAh-High-Capacity-Battery-Charger-for-SamSung-Galaxy-S2-II-I9100-/231195067983?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item35d44cc64f

Hei !

Jeg har et batteri på 2600 mah. som du kan få av meg. Hadde s2 som tok kvelden. Batteriet er tykkere enn orginalen, og derfor følger et omslag med. telefonen blir tykkere, men batteriet holder 5 ganger så mye.

Hilsen

David

Lenke til kommentar

Flott at du har ett ekstra til han, men stiller meg meget skeptisk til at det holder 5 ganger så lenge. Det vil si at orginalbatteriene til Samsung er på bare 520 mah!

Med orginalbatteri måtte jeg lade hverdag med lite bruk, med det andre hver 4,5 dag.

Lenke til kommentar

Pussig, jeg har bestillt disse, får si fra når de kommer.

Ville vært litt OBS på å ikke lade dem om natten eller lignende, i tilfelle de eksplorerer.

Billige kinabatteri er ofte simplere lagd, og mangler kanskje elektronikk for å beskytte batteriet..

Spesielt til den prisen ville jeg vært litt skeptisk.

Lenke til kommentar

Bestilte dette i går da jeg skal selge min gamle s2, og batteriet var dødt. Helt grei pris.

Skal du selge S2'en din? Er den verdt noe'a? :huh:

Ikke mye :) Er til en bekjent, nok til at batteriet blir dekt, og litt mer. Telefonen er i perfekt stand.

Skjønner. S2 er iallefall den beste telefonen jeg har hatt. Kjenner jeg gruer meg litt til den ikke orker mer og jeg må ha ny... :closedeyes:

Lenke til kommentar

Bestilte dette i går da jeg skal selge min gamle s2, og batteriet var dødt. Helt grei pris.

Skal du selge S2'en din? Er den verdt noe'a? :huh:

Ikke mye :) Er til en bekjent, nok til at batteriet blir dekt, og litt mer. Telefonen er i perfekt stand.

Skjønner. S2 er iallefall den beste telefonen jeg har hatt. Kjenner jeg gruer meg litt til den ikke orker mer og jeg må ha ny... :closedeyes:

Er en fantastisk tlf :)

De ligger for 1000 lappen på finn faktisk. De som har flappy bird går for litt mer. Om de blir solgt er en annen sak :p

Lenke til kommentar

Det finnes et originalt Samsung batteri til S2 som er litt større og gjør tlf. helt flat på baksiden. Kostet ikke så mye på Cdon, men det er kanskje utgått fra Produksjon.

Edit. Kan bestilles hos Netshop med både svart og hvit bakside. http://www.netshop.no/Telefoni/Mobiltilbeh%C3%B8r/Batteri/Samsung/Samsung-Ext-Batteri-EB-K1A2EBEGSTD-2000-mAh-for-Galaxy-SII--i9100-EB-K1A2EBEGSTD-p0000034479

Endret av Trond HB
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-51659p.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...