Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Om det er noe hold i Project Beast, er det nok for min del . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Håper vi får se gameplay fra Uncharted 4. Med tanke på hva de klarte å skvise ut av PS3 er jeg spent på hvordan det ser ut på PS4. Samme med neste God of War. Vi får vel vite mer om det uannonserte spillet til Naughty Dog også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Da hopper jeg til sengs og står opp litt før kl 3 Blir spennende! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Sitter klar nå, og blir sittende hele natt faktisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Samme her. Skal ikke på jobb før kl. 16:00 i morgen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Blir oppe i natt jeg også. Er blitt en tradisjon nesten... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det er E3. Det betyr at det ikke skal soves før Nintendo er ferdig i morgen kveld. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skal i alle fall se Ubisoft og så ser jeg om jeg klarer å holde meg våken til Sony. Har innarbeidet en altfor god døgnrytme under eksamensperioden, men burde vel prøve å endre på det nå som det er ferie Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Iskald Cola med masse sukker og koffein skal nok holde meg våken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Hvor diskuterer man Ubisoft sin pressekonferanse da? Finner ingen tråd for den. Endret 9. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 For eksempel her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1586337 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Ja nei er ikke ferdig på jobb før 0700 i morgen tidlig, men da må det soves etter det før neste 12 timers skift.Nintendo er ikke så viktig å se live da dette opplegget til Nintendo er drit kipt. Håper dog på gode nyheter fra den fronten uansett, annet enn Mario 90 etc. Zelda, kom igjen! Endret 9. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja. er jo den, men er jo ikke aktivitet der. Er alle virkelig så klare for Sony sin allerede? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Blir aktivitet når Ubisoft er i gang. Samme som at det blir liv her når Sony starter. Kan jo ikke diskutere det vi ikke har sett ennå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Bare en halv time igjen. Quoter min egen post inn hit også, så kan jeg se hva de oppfylte i etterkant. Håper jo på alt, men det ville være som å vinne i lotto. xD Project beast, The Order, Final Fantasy XV, The Last Guardian, Uncharted 4, et til Naughty Dog spill, Red Dead 2, sjarmerende indiespill, kult eksentrisk spill, sjokkerende nytt uventet spill, kommende oppdateringer til PS4 system, PS Now og Demonstrasjon, dato og spill til Morpheus. Oppfyller de mer enn 3 av de tingene så er jeg greit fornøyd. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Tror og håper på at Rockstar kommer å viser Agent! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Tviler på Rockstar her. Rockstar pleier å annonsere ting utenom de store E3-presserne både i form av trailere og nyheter utenom at Peter Moore fikk annonsere GTA IV på Xbox-presseren. Agent gikk også til å være mulitkonsoll sist gang jeg hørte noe rundt spillet for et år eller noe sånt tilbake. Er jo fremdeles i utvikling, men mer tradisjon fra Rockstar å annonsere ting utenfor store events som sagt. Om Rockstar slipper et spill neste år (enten Agent eller Red Dead Redemption 2) så kommer jo uansett alle til å snakke om spillet nærmest "non-stop" inntil release hvis de slipper en trailer tidlig i høst og slipper det neste høst. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Bare en halv time igjen. Quoter min egen post inn hit også, så kan jeg se hva de oppfylte i etterkant. Håper jo på alt, men det ville være som å vinne i lotto. xD Project beast, The Order, Final Fantasy XV, The Last Guardian, Uncharted 4, et til Naughty Dog spill, Red Dead 2, sjarmerende indiespill, kult eksentrisk spill, sjokkerende nytt uventet spill, kommende oppdateringer til PS4 system, PS Now og Demonstrasjon, dato og spill til Morpheus. Oppfyller de mer enn 3 av de tingene så er jeg greit fornøyd. Er ikke mye av det allerede bekreftet? Kjedelig om det er mye av det samme som har vært snakket om, og ikke noe "nytt"... VR-greia tar nok noe tid, det er jo ventet, og at uncharted blir avslørt vil jo ikke være noen bombe. Satser på stuff som ingen ventet, det er det morsomste. Blir dette en pressekonferanse der man vet alt på forhånd så blir det skuffende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Sant det, skikkelig store overraskelser tror jeg internett har tatt livet av, men håper også at vi får noe sånt. Har jo ennå ikke vært noe sånt i år. Det mest realistiske er vel at de viser ting vi vet kommer, men ikke har sett før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå