Gå til innhold

Sony E3 2014 Pressekonferanse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er bekreftet i grunn tror jeg utenom Destiny og The Order vil garantert bli vist sammen med Driveclub o.s.v.

Er ikke som at alt skal bli bekreftet i forveien heller med E3. Noe skal være en overraskelse, selv om ting kommer ut enten på grunn av feil eller noen klarer å snuse opp infoen.

Lenke til kommentar

Kommer til å savne Jack Tretton i år da. Han er god på scenen syns jeg. Pluss trenger vi virkelig ett Uncharted IV?

Vi trenger ikke et AAA game of the year, top of the line, megamonsterbra spill, men hvorfor i huleste skal vi takke nei?

Lenke til kommentar

Takk for det folkens :)

Lurer på om vi får se The Last Guardian inatt....

Hadde vært artig om dem også hadde på lur et nytt Playroom men som er laget for det som folk faktisk bruker Playroom til.

Det å streame all mulig galskap.

Lenke til kommentar

The Last Guardian ja! Har vært mye rykter om det siste tiden, jeg har helt sluttet å lese noe som helst av det som blir skrevet rett og slett.

Så i år da Sony, vis oss spillet nå eller i det minste få det bekreftet om det i hele tatt kommer...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tviler på at det blir noen særlige overraskelser i natt men kan jo alltids håpe :) håper på å se Project Beast i allefall!

Som dere andre sier så hadde det vært kjekt å både se og høre noe angående The last guardian også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...