Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gratulerer med kommende giftemål. Koselig. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 E3 den uka her og neste uke gifter jeg meg! Fine dager Gratulerer med kommende giftemål Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hva er det forventet at Sony presenterer i år? Har ikke satt meg inn i E3 ennå, så jeg er ganske blank med alle de fordeler og ulemper som følger med det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ingenting er bekreftet i grunn tror jeg utenom Destiny og The Order vil garantert bli vist sammen med Driveclub o.s.v. Er ikke som at alt skal bli bekreftet i forveien heller med E3. Noe skal være en overraskelse, selv om ting kommer ut enten på grunn av feil eller noen klarer å snuse opp infoen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kommer til å savne Jack Tretton i år da. Han er god på scenen syns jeg. Pluss trenger vi virkelig ett Uncharted IV? Vi trenger ikke et AAA game of the year, top of the line, megamonsterbra spill, men hvorfor i huleste skal vi takke nei? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Takk for det folkens Lurer på om vi får se The Last Guardian inatt.... Hadde vært artig om dem også hadde på lur et nytt Playroom men som er laget for det som folk faktisk bruker Playroom til. Det å streame all mulig galskap. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) The Last Guardian ja! Har vært mye rykter om det siste tiden, jeg har helt sluttet å lese noe som helst av det som blir skrevet rett og slett. Så i år da Sony, vis oss spillet nå eller i det minste få det bekreftet om det i hele tatt kommer... Endret 9. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tviler på at det blir noen særlige overraskelser i natt men kan jo alltids håpe håper på å se Project Beast i allefall! Som dere andre sier så hadde det vært kjekt å både se og høre noe angående The last guardian også! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Forventer at Sony leverer bedre etter å ha sett MS sin konferanse. Ikke at MS sin var dårlig, men for lite nytt og ikke nok overraskende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg tenker heller at Sony skal gjøre mye for å toppe MS sin. Likte den veldig godt. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det var jo så mye multiplats på Ms sin konferanse at Sony kan strengt tatt bare klippe og lime litt. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tipper det blir litt mindre spill på Sony sin konferanse da dem sikkert skal noe fokus på Morpheus? + salgstall skryt. Men håper det kommer noen uanonserte spill, ting vi ikke har hørt om eller blitt lekket. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Synes ikke MS hadde noe serlig bra egentlig. Det jeg likte best var Witcher 3 og The Devision. Og disse kommer jo til flere platformer.. Hadde jo også håpet på Gears of Wars eller Quantom Break :/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvordan er dette for oss som ikke kan være oppe i natt? Ligger konferansen ute på torrentsider, eller andre plasser sånn at man kan se det i morgen? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvordan er dette for oss som ikke kan være oppe i natt? Ligger konferansen ute på torrentsider, eller andre plasser sånn at man kan se det i morgen? Det arkiveres hos Gametrailers, så du kan se det senere der hvis du vil. Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Jeg håper virkelig Sony kan gi oss en konkret dato for Morpheus, og gjerne vise et spill eller to som utnytter VR. Endret 9. juni 2014 av Houdini Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tror det blir færre spill fra Sony, men mer fokus på 1st og 2nd party spill, og Morpheus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå