Audun0505 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan jeg makse det ut når jeg har: i5 4670k, GTX 770 og 8 GB RAM? Har samme CPU og samme ram-mengde, med GTX780 og kjører med alt maxa ut på 1920x1080 på 50-60 fps, så jeg vil tro det. Kanskje ikke antialiasing, men ellers, ja. Lenke til kommentar
FB.011173001037213 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan preload på steam nå Hvorfor er spillet så j***** dyrt på Steam? Vil ha det digitalt men man får det MYE billigere på f.eks komplett. Om du kjøper fysisk kopi, kan du fremdeles aktivere og laste ned fra Uplay. Om du kun skal ha digital key, eksisterer det jo nettbutikker som spesialiserer seg på dette også. Bl.a. Spaceworld.no selger digital key med øyeblikkelig tildeling. Dette er da keys til Uplay, ikke til Steam. Ok, takk for tipset:-) Ser at det er litt billigere å kjøpe digital key hos Spaceworld, 399,- Btw, Uplay er ekstremt ustabilt for tiden. Virker ikke som det takler all trafikken. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan jeg makse det ut når jeg har: i5 4670k, GTX 770 og 8 GB RAM? Har samme CPU og samme ram-mengde, med GTX780 og kjører med alt maxa ut på 1920x1080 på 50-60 fps, så jeg vil tro det. Kanskje ikke antialiasing, men ellers, ja. Ok. Takk Lenke til kommentar
FB.011173001037213 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan jeg makse det ut når jeg har: i5 4670k, GTX 770 og 8 GB RAM? Har samme CPU og samme ram-mengde, med GTX780 og kjører med alt maxa ut på 1920x1080 på 50-60 fps, så jeg vil tro det. Kanskje ikke antialiasing, men ellers, ja. Ok. Takk Spillet er ikke spesielt krevende, det kjører jo tross alt på steinalder-konsollene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan jeg makse det ut når jeg har: i5 4670k, GTX 770 og 8 GB RAM? Samme hardware som meg. Jeg bruker: Textures: High Level of detail: High AA: Temporal SMAA og resten på en mix av high/medium Det gir meg en stabil fps på 50-60, uten at spillet dropper framraten i hvert lyskryss, noe som var et problem når jeg prøvde bedre innstillinger. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Litt gameplay http://youtu.be/i_33wqdhUWk Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Spillet er ikke spesielt krevende, det kjører jo tross alt på steinalder-konsollene. Det er jo enorm forskjell i grafikk på konsoll sammenlignet med hva du kan få på mid+ end PCer. Dessuten kjører spillet bare med 30 fps (som for meg er uspillelig) og kun 720p på de eldre konsollene. Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Noen som har watch dogs som vet hvor .exe filen skal ligge? du finner det evt. ut med og søke ''watch_dogs'' i ''denne pcen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Noen som har watch dogs som vet hvor .exe filen skal ligge? du finner det evt. ut med og søke ''watch_dogs'' i ''denne pcen. Lasta ned fra piratbukta nå? Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Nei har ikke det Klarte bare og flytte .exe filen XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Får masse stuttering på Ultra med GTX 780Ti.. Skulle vist fikses i en patch. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Nei har ikke det Klarte bare og flytte .exe filen XD Ligger veldig ofte i \bin mappen, og det gjør det i dette tilfellet også. watch_dogs.exe ---- Fikk Dedsec pakken min igår. Har spilt det en stund nå og OM jeg kunne fått tilbake pengene så hadde jeg uten tvil gjort det. For å så kjøpe spillet når det kommer på tilbud, for dette var virkelig ikke det jeg hadde forventet. Liker ikke menyene i det hele tatt, det er klart at de har laget de til en kontroller. Jeg var veldig nysgjerrig på selve kjøringen og ble igjen skuffet. Den er like ille som kjøringen i Sleeping Dogs og siden det er mye kjøring i spillet så var dette veldig skuffende. Og kjører man i litt høy hastighet så går fps fra 30-50. Ligger på ca 60-70 når jeg går. Det var ett oppdrag hvor jeg skulle hacke en bil (måtte holde meg nærmt bilen) og mens jeg gjorde det så kom det 3-4 biler og begynte å skyte på meg. Jeg forventet at jeg kunne skyte tilbake og rota rundt i våpen menyen men fikk det ikke til.. Så såg jeg en video hvor de nevnte at det ikke var mulig... Jeg forstår jo litt at de vil at du skal bruke trafikklys og andre ting framfor å skyte. Men jeg hadde likt å hatt muligheten til å skyte for å stoppe andre biler kan være litt vanskelig til tider. Noen få ting som jeg liker er når du skal redde folk som blir ranet osv. Liker også hackingen av terminalene. Som sagt så ville returnert spillet om det var mulig. Skuffet men kanskje min egen feil som hadde store forventninger til spillet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Kunne vi brukt denne tråden til å fokusere på bugs og fixes, og kanskje TS kan oppdatere førsteposten med det som dukker opp? Sakset fra det offisielle forumet: Display Issues (GPU issues) [i HAVE NO RECOMMENDATIONS NOT MY DEPARTMENT]+ Changing AA settings in game can cause 3D square artifact fragments that glitch through walls on shaded surfaces+ Texture sampling will not work on Ultra Settings regardless if card is powerful enough.+Some graphic cards have reported AppCrashing when overclocking using factory recommended settings causing a loud pich screaming for 3-4 seconds.+ Multicore GPU's are not recognized+ PhysX software not Recognized by game Physics AIAudio Issues+Surround sound does not filter correctly using Dobly Processor.+ Citizens change voice audio constantly causing males to have female voices and vice versa.Graphical Issues (in game rendering issues)+ Light rain does not effect wetness shader/render on NPC's and Vehicles to include Aiden and environment+ Weather lighting does not effect world lighting (lightning does not light up darkened areas)Scripting Issues (IE Switch codes and trigger events)+ NPC Spawning system has an extended amount of civilian NPC's to populate the game-world. However upon modification of this to allow more civilian profiling available to the player the Cops/Police NPC was bugged and does not allow cops to spawn and patrol on a normal basis as intended.- Have the population spawner include both civilian and police teams for both pedestrian and traffic NPC lists, the current list is bugged and only 2-3 cop cars can be available in the game world at once. increase the number of cars/population allowed or redo the population scripting.+ Post police chase cops have no return to default AI, Cops will immediately stop all movement on successful evasion from player, even when the player returns the cop cars and NPC's will stand perfectly still and not return to a default NPC idle flag (patrolling etc) until removed by Population despawner AI- Include a code to have spawned police cars return to the streets or walk of foot to continue patrol routes on loss of the player. Will also help to add walking patrol / driving patrols to AI spawning list.+ ctOS Radar tower breaches show all investigation blips and events prior to them being introduced through campaign.- A flag needs to be set to check if the player has started the inital mission to enable visual display of the icons on the map (or have access to them) this is commenly referreed to as a SetStage command or a CheckFlagState.- Most players free roam and collect all the ctOS towers before starting the campaign, Doing this can out of sequence the game AI that controls the campaign missions and will not include the introductory missions to begin investigations (such as Missing person, Weapon Trafficking etc) A CheckFlagState needs to be introduced to make sure the player doesn't actually trigger an investigation prior to a playing receiving the introductory from the campaign.Weapon Issues+ Different gun types do not influence play style or realism.- No real lines drawn on weapon types and offers no real difference in guns used weapons should have a Disabling qualifier and a Lethal Qualifier (Shots to wound, Shots to kill)- Damage ranges on the weapons would be nice, IE sniper/Rifle weapons have a longer damage range Versus Pistol/SMG ranges. Penalties for using weapons out of their intended range would benefit multiplayer (IE Using a SMG in close quarters would be more deadly then a M82 .50 CAL sniper)+ Same gun Variants such as Biometric/ACR ; Gold D50/D50 , Gangster/M1 Submachienegun have no differences other then skin and minor audio cues.- If the weapon is a reskin as in the D50 or the M1 Sub Machienegun the weapons should be able to toggle the skin of the weapon rather then spam the weapons list with different variants. Also see the suggestion about Limited inventory space below.+ Different Ammunition types do not influence damage scale (ie 9MM versus a .50 AE round)-Weapons that have Smaller caliburs should be easier to wound enemies (IE shooting them in knees) as with Larger Caliburs should KIll rather then wound) weapons with larger calibur rounds should have more damage at longer ranges but have more recoil while smaller caluburs have little recoil and a shorter range.+ AIden posses ability to carry 5 tons of weapons and ammo.- There needs to be a limit on weapons that Aiden can carry, Ive seen who teams go from Close range to explosives to snipers in a span of 5 seconds. its quite maddening and loadouts need to be implemented to reduce the instant switching of weapons If a team has all snipers sucks to be them.-Overall I would love to see a system such as 1 Pistol, 1 Long gun, One Medium gun ( such as having a Pistol, Rifle and Shotgun or Pistol, Grenade Launcher, Rifle, or Pistol and Sniper Rifle [snipers should be heavy and reduce a slot]) Multi-player Issues+ No Penalty for players disconnecting on Hacking/Tailing initiation resulting in null matches and poor matchmaking.-Players who pick and choose their battles can ruin the seamless experience multiplayer can bring. upon connection most players who are faced with a higher or equally matched opponent (witch could result in a loss) fear for the large amount of -#NotrietyPoints that could be lost and will close, disconnect the game to prevent a loss (resulting in a null match were no one wins or loses. Make the matchmaking script aware of the difference between an AppCrash and a Player Disconnect (player pressing the exit to desktop button) and make the player aware that if he leaves the online match it will result in a loss for them and a win for the opponent.+Memory edits (such as Cheatengine and other Trainers) effect multiplayer environment [Tested 5/28/14]- Certain memory editors such as Cheatengine or other popular trainers can be used in the multiplayer world, Resulting in invulnerable players or vehicles or instances of unlimited ammo. These should not be allowed on any basis, I am unaware of the type of anti-cheat software used but some checks and balances need to be done to correct this situation.+ No Skill based Matchmaking-High rank opponents picking on kids, nuff said.Cool ideas and recommendations+ Player idle events added (ie Sitting in chairs leaning on walls to mimic NPC actions while in multiplayer) its too easy to spot whos a player by how they move or just stand there, i can pick a player out in a large crowd without profiling.+Weapon damage's fixed (see above)+ Vehicles need to be redone, all vehicles are based off of type rather then individual car so all Performance cars are fast and manuverable not based on the Lower/Upper tier variants of cars.+ Vehicles have no weight to them making them "Float" around corners and other areas, Collisions do not cause enough real damage to cars (IE driving at max speed into a wall or other vehicle will not disable it) compared to Hack events that will instantly disable a car. Car health needs to be revamped to base itself on damage on event rather then certain events will kill the car because you pressed a I WIN button. Endret 31. mai 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Liker ikke menyene i det hele tatt, det er klart at de har laget de til en kontroller. Synes det er flott. Slike spill burde spilles med kontroller Kunne vi brukt denne tråden til å fokusere på bugs og fixes, og kanskje TS kan oppdatere førsteposten med det som dukker opp? Oppdatert Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Liker ikke menyene i det hele tatt, det er klart at de har laget de til en kontroller. Synes det er flott. Slike spill burde spilles med kontroller Kunne vi brukt denne tråden til å fokusere på bugs og fixes, og kanskje TS kan oppdatere førsteposten med det som dukker opp? Oppdatert Jeg er enig Léon. Menyene er ALT for konsollvennlige. Jeg bruker både kontrolleren til kjøring, og mus/tastatur til skyting, og å bruke telefonmenyen og våpenhjulet med musen er håpløst. Når det gjelder bugs som ikke er nevnt der, og kommer jeg på et par i farten: -Fraps og MSI Afterburner og lignende kan hindre at Uplay overlay fungerer, og man får ikke tilgang til online matcher. Istedet får man beskjed om feil NAT-innstillinger. En annen fiks for dette kan være å deaktivere ubrukte nettverkstilkoblinger (høyreklokk "Lokal tilkobling 2" f.eks. og trykk deaktiver under Nettverk). -AMD Gaming Evolved-programmet forårsaker en del problemer med Watch_Dogs, bla. at bevegelsestastene "henger" slik at karakteren din løper rundt i en eller annen retning etter at du har sluppet alle knappene. Så lukk det før du starter spillet. De to programmene bruker jeg ofte, og skjønte ikke hva problemet var. Endret 1. juni 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Nytt tips til folk som sliter med ytelsen: -Legg til "-nosound" som parameter til oppstarten. Det er flere som har problemer med lyden i spillet, og dette er en grei måte å finne ut om det hjelper. Du fåt ikke lyd i spillet, så det er mest en måte å feilsøke på. Hvis det er problemet, finnes det alternative måter å få lyd i spillet (Virtual Audio Cable). Endret 1. juni 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg prøvde ut modden som ble nevnt i denne artikkelen. Men noe jeg ikke forstår er hvorfor i alle dager har han lagt til bloom eller motion blur. Bygning eller biler som bare står noen par meter foran meg blir jo helt jævlig å se på. Jeg vil ha et krystallklart spill ikke noe som får hode mitt til å vri seg i smerte. Angrer så bittert på at jeg kjøpte dette spillet!! Jeg må faen meg begynne å være mer kritisk istedenfor så jævla naiv til nye og gamle titler. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg prøvde ut modden som ble nevnt i denne artikkelen. Men noe jeg ikke forstår er hvorfor i alle dager har han lagt til bloom eller motion blur. Bygning eller biler som bare står noen par meter foran meg blir jo helt jævlig å se på. Jeg vil ha et krystallklart spill ikke noe som får hode mitt til å vri seg i smerte. Angrer så bittert på at jeg kjøpte dette spillet!! Jeg må faen meg begynne å være mer kritisk istedenfor så jævla naiv til nye og gamle titler. Merket du bedre ytelse med denne ''modden''? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg prøvde ut modden som ble nevnt i denne artikkelen. Men noe jeg ikke forstår er hvorfor i alle dager har han lagt til bloom eller motion blur. Bygning eller biler som bare står noen par meter foran meg blir jo helt jævlig å se på. Jeg vil ha et krystallklart spill ikke noe som får hode mitt til å vri seg i smerte. Angrer så bittert på at jeg kjøpte dette spillet!! Jeg må faen meg begynne å være mer kritisk istedenfor så jævla naiv til nye og gamle titler. Merket du bedre ytelse med denne ''modden''? Synes ikke det var noe bedre. Men har bare logget meg på 1 gang og da glemte jeg å starte fraps for å se fps min. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg prøvde ut modden som ble nevnt i denne artikkelen. Men noe jeg ikke forstår er hvorfor i alle dager har han lagt til bloom eller motion blur. Bygning eller biler som bare står noen par meter foran meg blir jo helt jævlig å se på. Jeg vil ha et krystallklart spill ikke noe som får hode mitt til å vri seg i smerte. Angrer så bittert på at jeg kjøpte dette spillet!! Jeg må faen meg begynne å være mer kritisk istedenfor så jævla naiv til nye og gamle titler. Det var vel for å få det så likt E3-demoen som mulig. Og du mener vel bokeh depth of field, og ikke motion blur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå