jorgh Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Min nåværende laptop synger på det siste verset og jeg er derfor på utkikk etter en ny som kan kjøpes snarest mulig . Bruksområdene er i hovedsak: generelt skolearbeid (programmering o.l.), spilling (R2:TW, Skyrim, samt noen nyere spill) og som medieenhet. Når det kommer til spesifikasjoner er jeg ingen ekspert, men den må helst være rundt 15.6", ha mulighet til SSD og den må ikke støye for mye under normalt bruk. Maksimal pris rundt 8000 kr. Finnes det noen bærbare pc'er som fyller disse kriteriene? Så langt er det eneste jeg har kunne finne er Multicom Xishan W355S 15.6" Full-HD, men har hørt at det burde være mulighet for en pc med bedre skjermkort til samme pris. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Du får ikke PC med bedre skjermkort i denne prisgruppen. Multicom sine bærbare er ganske støyende ved belastning, så du er klar over det, samme gjelder MSI. Asus sine modeller støyer mindre men fås ikke med GTX860M i 15" utgave enda. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå