fjarle Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 De første Galaxy Note 4-ryktene har dukket opp.Blir Samsungs neste kjempemobil vanntett? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 At Note 4 blir vanntett er vel egentlig ingen nyhet. Selv om det selvsagt ikke er noen som kan bekrefte dette enda, vil det nærmest være en selvfølge, ettersom Note telefonene stort sett har vært oppgraderte versjoner av siste Galaxy S modell (i tillegg til fysisk større da). Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ønsker meg DAB+ siden de har kuttet FM-radio Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) 4gb ram, enormt batteri, videofokus som følger et bevegelig objekt (si en kattunge feks), flere gode s-pen løsninger, etc. Basically det meste av dette; http://m.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/samsung-galaxy-note-4-release-date-news-and-rumors-1239700 Alt dette er forresten info og rykter som har vært en god stund. Så dere er muligens ikke helt up to date =p . Endret 27. mai 2014 av Slai Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Men.. Download Booster har jeg jo på Note IIen min også.. custom rom FTW. Håper Note 4 har løp-og-kjøp spesifikasjoner.. de fleste nye funksjonene fra Note 3 (og forsåvidt også fra S5) har blitt portert ganske bra til Note II men det begynner å friste med noe nytt. Forventer: fingeravtrykkleser, Samsung "WQ HD Super AMOLED+", 2560×1440, 5.7", 16MP+ kamera Håper på: Snapdragon 805 SoC med Krait 450 CPU og Adreno 420 GPU. 800-serien støtter 3D (say no more) og det er klart at å filme egne 3D filmer ville sikkert kunne være artig - mer artig enn undervannsfunksjon. Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Håper også på S-pen som tåler sjøvann. Da kan skjermtastaturet brukes effektivt når mobilen ligger i vanntett pose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg