Øystein.F. Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 inXile gjer alvor av å la spelarane gjere som dei vil.Torment-oppfølgjaren kan rundast utan kriging Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Akkurat dette punktet gikk de vel ganske langt i å bekrefte allerede under Kickstarter-kampanjen. For øvrig imponert over inXile, de virker å ta til seg backernes innspill i stor grad og på en fornuftig måte både når det gjelder Torment og Wasteland. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Gleder meg til dette spillet. At kickstarter kan gi denne sjangeren nytt liv er herlig etter min mening, samme med pek-og-klikk EDIT: Og nå fant jeg ut at jeg faktisk allerede har backet dette spillet. Stilig Da slipper jeg å kjøpe det på nytt (Takk gud for Kickstarters "backer history"-side.) Endret 26. mai 2014 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Virker kult, men hvis dette blir like fyldig som PST eller BG2 kan jeg ikke se for meg 50 - 100 timer med fyll uten ett par kamper. Rettere sagt, vil ikke, fighting i rpg som det her er nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå