Shotflaks Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Kan noen være så snill å pen skrive denne teksten min på noen settinger?Pen skrives, rett opp feil osv.. Hadde satt utrolig stor pris på om noen kunne ha gjordt det for meg. Takk skal DU ha. Her kommer det:Vanligvis får e strøm regninga rundt den 5-10 hver månede, denne måneden stussa e på hvorfor e ikke hadde fått den… Så venta til den 20 med å sende mail til levandøren for å høre om hvorfor e ikke har fått tilsendt den ennå… Dette e hva e fikk i svar fra leverandøren ” Her kommer fakturaen du etterlyste. Du må ha fått den tidligere, for du har allerede betalt den.”Det e ikke bare og bare å bli gammel, ikke nok med at det begynner å bli mange av de grå håra på hodet, men dårlige hukommelse følger også med…. Den var jo allerede av meg selv, også så glad e ble av å lese den mailen! Endret 26. mai 2014 av Shotflaks Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Vanligvis får jeg strømregningen rundt den 5.-10. hver måned, denne måneden stusset jeg over hvorfor jeg ikke hadde fått den. Ventet til den 20. med å sende E-post til leverandøren for å høre om hvorfor jeg ikke har fått tilsendt den enda.Dette er hva jeg fikk til svar fra leverandøren: ”Her kommer fakturaen du etterlyste. Du må ha fått den tidligere, for du har allerede betalt den.” Det er ikke bare bare å bli gammel, ikke nok med at det begynner å bli mange av de grå hårene på hodet, men dårlig hukommelse følger også med. Den var jo allerede av meg selv, også så glad e ble av å lese den mailen! Har gjort et forsøk ihvertfal, det markert med rødt er ikke rettet da jeg ikke forsto hva du mente. Endret 26. mai 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Vanligvis får jeg strømregningen rundt den 5.-10. hver måned, denne måneden stusset jeg over hvorfor jeg ikke hadde fått den. Ventet til den 20. med å sende E-post til leverandøren for å høre om hvorfor jeg ikke har fått tilsendt den enda.Dette er hva jeg fikk til svar fra leverandøren: ”Her kommer fakturaen du etterlyste. Du må ha fått den tidligere, for du har allerede betalt den.” Det er ikke bare bare å bli gammel, ikke nok med at det begynner å bli mange av de grå hårene på hodet, men dårlig hukommelse følger også med. Den var jo allerede av meg selv, også så glad e ble av å lese den mailen! Har gjort et forsøk ihvertfal, det markert med rødt er ikke rettet da jeg ikke forsto hva du mente. Tusen takk, setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å gjøre det for meg Kjæmpe fint skrevet. Takker Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 I den siste settingena mi skulle det ståDen var jo allerede betalt av meg selv, også så glad e ble av å lese den mailen! Kan bare bruke den? Eller e det noe som bør endres der også? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Du vet jo at e ikke er et norsk ord. Hvis du skriver henholdsvis jeg og er der det hører hjemme er du godt på vei . Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Du vet jo at e ikke er et norsk ord. Hvis du skriver henholdsvis jeg og er der det hører hjemme er du godt på vei . E er dialekt, her e bor på sørlandet, sier mi e isteden for jeg Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er fra Arendal selv. Du tar poenget, e er ikke noe ord i normert norsk skriftspråk. Det er ingen som sier jeg, folk sier e, je, jæ, æ, jei, etc., men det skrives altså jeg (eventuelt eg, om du foretrekker nynorsk). 1 Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Er fra Arendal selv. Du tar poenget, e er ikke noe ord i normert norsk skriftspråk. Det er ingen som sier jeg, folk sier e, je, jæ, æ, jei, etc., men det skrives altså jeg (eventuelt eg, om du foretrekker nynorsk). Skjønner Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Du vet jo at e ikke er et norsk ord. Hvis du skriver henholdsvis jeg og er der det hører hjemme er du godt på vei . E er dialekt, her e bor på sørlandet, sier mi e isteden for jeg å æ d du siår. Slikt fungerer best muntlig 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Moderatormelding Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg