Gothminister Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Tror nok TS synes ABB har penere øyne. Men ABB har jo ikke den elegante barten da. Flott type Kjekkas.JF er hva jeg kaller en MANN Det er ekte mannfolk. Tenk og fått lov og gjort hva man ville med han. Det skulle blitt kos. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Tror nok TS synes ABB har penere øyne. Men ABB har jo ikke den elegante barten da. Flott type Kjekkas.JF er hva jeg kaller en MANN Det er ekte mannfolk. Tenk og fått lov og gjort hva man ville med han. Det skulle blitt kos. Drømmemannen. Han har sikkert mange fantasier som er helt innafor. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Tror nok TS synes ABB har penere øyne. Men ABB har jo ikke den elegante barten da. Flott type Kjekkas.JF er hva jeg kaller en MANN Det er ekte mannfolk. Tenk og fått lov og gjort hva man ville med han. Det skulle blitt kos. Drømmemannen. Han har sikkert mange fantasier som er helt innafor. https://www.youtube.com/watch?v=tuq8ZU2Uf_0#t=321 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Moderatormelding fritzl-bildet sitert 8 ganger på rad nå! Print heller ut bildet og heng på veggen i stedet for å ha det med i hver eneste post å slutt å siter med bilder. Gjelder generellt sett med bilder. Endret 27. mai 2014 av aklla 2 Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Moderatormelding fritzl-bildet sitert 8 ganger på rad nå! Print heller ut bildet og heng på veggen i stedet for å ha det med i hver eneste post å slutt å siter med bilder. Gjelder generellt sett med bilder. Du fikk meg ihvertfall til å smile litt! :-) 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Moderatormelding fritzl-bildet sitert 8 ganger på rad nå! Print heller ut bildet og heng på veggen i stedet for å ha det med i hver eneste post å slutt å siter med bilder. Gjelder generellt sett med bilder. Du fikk meg ihvertfall til å smile litt! :-) Send han et frierbrev. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Moderatormelding fritzl-bildet sitert 8 ganger på rad nå! Print heller ut bildet og heng på veggen i stedet for å ha det med i hver eneste post å slutt å siter med bilder. Gjelder generellt sett med bilder. Du fikk meg ihvertfall til å smile litt! :-) Send han et frierbrev. Det er ett fint bilde da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå