Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å leve sammen med en kriminell av stor grad.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontakt psykolog i stedet, du får nok mye mer ut av det, både "kjærlighet" og "besøkstid" med psykolog enn med ABB...

 

Som sagt før, på sikkert Kvinneguiden. Om jeg ville bli kvitt følelsene og tankene, så hadde jeg gått til psykolog.

Ait. Bare sjekka, da Josef Fritzl også fikk beundrere i året som fulgte etter at han slapp datter og barn/barnebarn opp av kjellern.

 

Er ikke hva den enkelte har gjort som jeg faller for.

Klarer du sette fingeren på hva det er med han du liker?

Er det en kvalitet du kan finne i fyren i nabohuset eller er det det han har gjort som er spennende?

Crusher du på offentlige mennesker ellers også?

Jeg er ikke der lengre.

Flott!

 

Han er søt i blikket, det liker jeg ved menn, at de er søte, øyne som får deg til å stirre. Og så synes jeg synd på han, at han ikke kunne blitt tatt mer vare påav faren, jeg får lyst til å kose det lille barnet.

 

Edit: flettet dobbelpost, Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at fyren burde blitt slengt ned i et fengsel av stein, med stråmatte å ligge på, og kun brød og vann som før i tida....lenket fast til veggen....der kunne drittmannen "kost" seg på livstid....istedenfor bruker samfunnet drøssevis med penger på å holde fysaken i live. Fysj.

Endret av MoonLight
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at ABB har stikkende og små øyne. Jeg synes det er direkte ubehagelig å se øynene hans på bilder. Videre synes jeg ikke at man kan bruke begrepet kriminell om ham, synes det ha har gjort er mye mer alvorlig enn som så. Stjele en bil? kriminell. Innbrudd? Krimiell. Kidnapping? krimiell. Man er kriminell når man har brutt lovet, det VET jeg. Samtidig synes jeg at det har gjort er ekstremt mye verre. Man kan ikke sammenligne ham med noen som har ranet noen f.eks... Han er en massemorder av verste sort. Jeg forstår ikke at noe kan tiltrekkes av slike.

 

I dette tilfellet var det lett å anta hvem det var snakk om, da ts har skrevet om ham flere ganger før. Jeg vil mene at hverdagen med ham vil være en helt annet enn hverdagen med en som har ranet et hus/overfalt noen/ranet en kiosk/svindlet noen over nettet etc. For det første så er han et yndet hatsobjekt, det er ikke de andre i de andre eksemplene. Om noen har ranet en kiosk, så kjenner ikke alle igjen vedkommende som han som ranet kiosken...

 

TS: er det følelsen av å være forelsket du liker?

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at ABB har stikkende og små øyne. Jeg synes det er direkte ubehagelig å se øynene hans på bilder. Videre synes jeg ikke at man kan bruke begrepet kriminell om ham, synes det ha har gjort er mye mer alvorlig enn som så. Stjele en bil? kriminell. Innbrudd? Krimiell. Kidnapping? krimiell. Man er kriminell når man har brutt lovet, det VET jeg. Samtidig synes jeg at det har gjort er ekstremt mye verre. Man kan ikke sammenligne ham med noen som har ranet noen f.eks... Han er en massemorder av verste sort. Jeg forstår ikke at noe kan tiltrekkes av slike.

 

I dette tilfellet var det lett å anta hvem det var snakk om, da ts har skrevet om ham flere ganger før. Jeg vil mene at hverdagen med ham vil være en helt annet enn hverdagen med en som har ranet et hus/overfalt noen/ranet en kiosk/svindlet noen over nettet etc. For det første så er han et yndet hatsobjekt, det er ikke de andre i de andre eksemplene. Om noen har ranet en kiosk, så kjenner ikke alle igjen vedkommende som han som ranet kiosken...

 

TS: er det følelsen av å være forelsket du liker?

 

Det er et annet begrep for han som blir brukt, det kalles terrorist.

 

OP har en psykotisk lidelse, jeg tror nok ikke hva vi sier kommer til å endre vedkommendes mening uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

må si meg enig med Tvillingsjel her.

 

Når det kommer til min personlige mening, tror jeg ikke det er noe problem for ei jente å leve med en mann som har stjelt et par biler og drevet litt torpedovirksomhet for en tredjepart etc. Altså en som pr. norsk lov er definert som kriminell.

 

Å sette denne mannen (som har stjelt et par biler) i samme bås som ABB, er for meg uforståelig. Hva ABB har gjort er ikke kriminelt, det er bare helt sinnsykt sykt at man kaller det terrorisme, - og terrorisme (selv i Norge) burde avstraffes med henrettelse.

 

Er enig med Rudde og... Om TS virkelig er forelsket i en mann som har gjort noe så jævlig som hva ABB har gjort, så tror jeg h*n bør stikke til en kyndig person å få sjekket hjernen sin. For der må det være mer enn et par løse skruer, for å si det mildt.

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Hvordan legger du opp hverdagen da om du bor sammen med han, kunne det ha gått? Hvordan leve med en som sitter inne?! Og det jeg lurer mest på, er det at han er kriminell som gjør deg forelsket?!

Når du en gang i fremtiden flytter sammen med ABB vil både du og han trenge god beskyttelse. Så se for deg din alderdom isolert. Men hva gjør man ikke for kjærligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva med denne mannen: Hva synes du om han?

Austria+Captive+Daughter+-josef-br%C3%B8

 

Flott type

Kjekkas.

Tror nok TS synes ABB har penere øyne. Men ABB har jo ikke den elegante barten da.

Kan være mulig han eksperimenterer mer med skjegg og bart :) Synes nå han Frtitsell ser ut som er vanlig bestefar, så man kan ikke gå på gata å si å ha må ha gjort det og det. Samme med Breivik, er ikke mulig å si at han kommer til å gjøre det og det. Er vel folk som angriper utseende og sier de er homofile fordi de ikke liker de, det betyr ikke st alle mener det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...