Magnar Bruvik Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nostalgi dette her! Gjer seg meget godt i svart/kvit. Nesten litt vemodig... Bilar med sjel desse gamle boblene. Likar stemninga - det tekniske er som vanleg flott utført Magnar 1 Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei Tove. Flott stemningsfylt, nostalgi bilde! Vennlig hilsen Bekir. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei, Ovidia2. Bilhistoriens kanskje mest karismatiske ikon, er her foreviget i en, - slik jeg ser det, - fototeknisk tidsånd som var typisk da VW Type 1 "så dagens lys", - rundt 1938. Bildet er stemningsfullt og svært severdig, - flott arbeid, Tove ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Tusen takk Magnar, Bekir og Albert!! Så hyggelige tilbakemeldinger fra dere! MVH Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jasså, du fant fram til Båstnes du også? Det er jo et Eldorado for en fotograf hvis man tar seg tid til å rusle rundt. Har sjøl vært der to ganger. Det beste er alle abstraktene man kan finne hvis man går tett på. Joda kjenner igjen denne rekka her. Husker jeg ikke feil så står det en Volvo PV helt først i rekka til venstre for ditt bilde. Svarhvit var en genial løsning her. Skal ikke mase om grunnregelen med mest luft foran for da hadde du antagelig fått med deg rompa på neste bil. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Ja Roar vært der ton ganger jeg også med kamera..bodde dessuten i Tøcksfors i 10 år, men da tok jeg ikke bilder... lenge siden det. Ja er masse å se der tok med modeller den ene gangen.. og neste gang blir det nok mer abstrakt om jeg kommer dit igjen er jo en fin tur å ta dit.... ja mer luft foran en det er der ville vært vanskelig med den bilkøen) MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg