jonny Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Er du sikker på at brukermanualen stemmer 100% med akkurat den modellen du har? Det beste er om du sjekker strømforsyningen i PC'en selv, ta et bilde av informasjonen på den og legg det ut her hvis du fortsatt er usikker. Edit: Og det skjermkortet er ikke mye tess. Jeg vil tippe at et Radeon HD 7750 er minst 3-4 ganger raskere. Endret 27. mai 2014 av jonny Lenke til kommentar
pmbaur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Er du sikker på at brukermanualen stemmer 100% med akkurat den modellen du har? Det beste er om du sjekker strømforsyningen i PC'en selv, ta et bilde av informasjonen på den og legg det ut her hvis du fortsatt er usikker. Vel, sikker er jeg jo ikke. Åpnet panelet i stad, og kunne ikke finne noe sted der det stod hva strømforsyningen er. Antageligvis godt gjemt bak noe annet. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) OK, tenkte det var som på bildet til PCpro. Informasjonen innenfor den rød sirkelen er interessant. Endret 27. mai 2014 av jonny Lenke til kommentar
pmbaur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 OK, tenkte det var som på bildet til PCpro. Informasjonen innenfor den rød sirkelen er interessant. Takk. Da skal jeg åpne en gang til etterpå, for nå veit jeg hva jeg skal lete etter Kommer tilbake med svar Lenke til kommentar
pmbaur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 OK, tenkte det var som på bildet til PCpro. Informasjonen innenfor den rød sirkelen er interessant. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne legge inn et GTX 750 der Det vil forøvrig bli en kraftig oppgradering i spillytelse Lenke til kommentar
jonny Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er altså en 220 W strømforsyning, ja. Den vil nok holde, Radeon HD 7470 (som egentlig er det samme som HD 6450 så vidt jeg kan forstå) bruker i underkant av 30 W, mens GTX 750 har en TDP på 55 W, så det er ikke så mye mer. Ytelsen blir imidlertid mange ganger bedre. Lenke til kommentar
pmbaur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Takk for all hjelp nok en gang. Da besitter jeg nok kunnskap til å gjøre en avgjørelse jeg er komfortabel med. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å installere kortet dersom jeg kjøper det Noen kjappe tips om hva jeg burde gjøre ved installering? (underlag, jording osv) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Min erfaring er at man er utladet med det samme man tar i kabinettet (for å åpne det), så man trenger strengt tatt ikke tenke på noe. Kanskje ikke dra en moon-walk på teppe samtidig som man gjør ET-fingeren mot all innmaten, bare 1 Lenke til kommentar
pmbaur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Min erfaring er at man er utladet med det samme man tar i kabinettet (for å åpne det), så man trenger strengt tatt ikke tenke på noe. Kanskje ikke dra en moon-walk på teppe samtidig som man gjør ET-fingeren mot all innmaten, bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå