Oldboy Jenny Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dette er en forespørsel på vegne av en kollega som er ute etter en rimelig bærbar med dvd-brenner. Kanskje ikke så mye å gå ut fra, men vi er begge temmelig blanke når det gjelder bærbare, så alle eventuelle forslag vil være et skritt i riktig retning (forhåpentligvis). Grafikk-kort trenger ikke være fra øverste hylle, da 3D-grafikk og spilling står lavt i kurs. Maskinen vil nok i hovedsak bli brukt til surfing, musikk, bilder og video, operasjoner jeg innbiller meg at de aller fleste maskiner skulle takle. I grunnen ville jeg tro at man skulle kunne gå ned en tusenlapp eller to og fremdeles få en brukandes bærbar med dvd-brenner, men dette vet dere mer om... Har dere forslag til andre parametere jeg bør legge inn for lettere å få tilbakemelding, er det også fint. Takker og bukker. Lenke til kommentar
skaven Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Fujitsu Siemens Amilo A7600 15"XGA AMD XP-M2500+,256MB,60GB,DVD+R/RW,XPHome Pris 13495 + sending.. Kjøpe meg en i går på expert med 40GB disk til 11900,- Mitt inntrykk av maskinen er at den virker solid, og vifta startet 2 ganger av 10sek i løpet av 6 timer.. Men vifta starter med en gang du slår den på fra grunn av.. Virker som en helt grei maskin hvis du ikke skal spille for mye 3D spil.. Den klarer nok litt 3d spill,, men ikke det aller heftigste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå