Bassn Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei! Har store problemer med ein høgtalar (North PS12A), der det kjem mykkje støy med ein gong eg skrur den på. Problemet: Eg trykk på på knappen og ventar i 3 sekundar. Vanlegvis kjem det kun eit lite klikk etter den tida og så kan ein høyre på musikk so lenge ein vil… Men i dette tilfellet kjem klikke- lyden og så bryter helvette laus… Det kjem mykkje statisk lyd og den lyden er ikkje lav… Finner ikkje datablad eller skjema over innhaldet i høgtalaren… Nokon som veit kvar feilen ligg? Eg har ikkje stor kunnskap om feilsøking, men har blitt lært litt opp på data og el. 2 året. Har moglegheit til å få bytta deler innvendig dersom noko må byttast... Lyden høyrest ut som lyden av straum på dette youtube klippet (- at det forrandrer tone såpass mykje at det lignar på ein song ) Håper på raskt svar…Takk på forhånd. Bassn... Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 om du spiller musikk fra dataen kan du prøve å plugge dataen eller høyttaleren i en stikkontakt uten jording. Om begge er koblet i tikkontakt med jording kan du få jordsløyfeloop som kan hørest ganske fælt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå