Joachim_F Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Endless Legend minner mye om Civilization, men har masse eget å by på.SNIKTITT: Endless Legend Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Herlig sniktitt. Som gammel grinebiter liker jeg spesielt godt syrligheten rettet mot en viss gruppe som har hatt altfor mye å si de siste årene. Heldigvis har indierevolusjonen, Kickstarter og også Early Access mye av æren for at bildet har snudd. Finnes nok av folk der ute som har lyst til å spille spill som Endless Legend. Gleder meg til fullversjonen. Endret 26. mai 2014 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Interessant. Endless Space var et bra spill, men til syvende og sist ganske flawed på noen punkter. Håper Endless Legend retter på det. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Et felles ankepunkt mot nesten alle spill i denne sjangeren (med unntak av Civilization-serien) er at det ofte blir utrolig tamt og ensformig å spille på en diplomatisk måte uten krig. Må innrømme at jeg er bekymret for at det samme skal gjelde her, men spillet høres interessant ut uansett. Endret 26. mai 2014 av Husam Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Definitivt spennende! Koser meg med AoW3 nå, kjøper sikkert dette etterhvert. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det nærmer seg: https://www.youtube.com/watch?v=beE2ydepmc0 Faksjon nummer seks (av åtte?) er på plass: https://www.youtube.com/watch?v=j__D_3CqRCw&list=UUbqlUyxx3_i5CB5tBKulGsw 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kan ikke annet enn å gi dem honnør for arbeidet med rasene. Skulle kanskje hatt mer enn tre eksklusive krigere per rase, men tror ikke det blir et så stort problem. Særegenheten til hver rase topper jo nesten det Blizzard har bydd på. Dette er vel den 7./8? Drakken og Vaulters er mine favoritter til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå