spinnak Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg får stadig pop-up reklamer for feks candy crush og andre spill, dating tjenester på min android telefon. De kommer tilfeldig når jeg bruker telefonen, uavhengig av hva jeg gjør og hvilke programmer jeg har åpne (facebook, sms, ingenting....). Har prøvd ulike anti-virus og addons detector uten hell. Er det noen som kan hjelpe meg med dette......?? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Søk på Air Push detector i Google Play. Burde være noen apper der som kan finne synderen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hadde en kollega med samme problemet for litt over et år siden. Viste seg at han hadde lastet ned en app som i tillegg til å legge til bakgrunnsbilder av hans favorittbilmerke i bakgrunnsmenyen også viste reklame slik som du beskriver. Jeg fant ut dette via denne appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brosmike.airpushdetector Du kan også prøve et langt trykk på reklamen for å se om du får opp et menyvalg som heter "info om app" som sender deg direkte til den appen som sender deg reklame. Lenke til kommentar
Chrish83 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Akkurat samme problem har jeg på både min samsung galaxy S4 telefon og mitt Samsung Galaxy tab 10.1 nettbrett. Candycrush, dating, lån, og til og med spillreklamer med film! Som plutselig starter da du låser opp telefonen for å sjekke et eller annet. jeg hadde knapt startet disse produktene mine første gang da dette startet. Så inni ****** irriterende. Prøvd det samme som ovenfor jeg også uten at de finner noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er dette noe som kan unngås/fjernes med Avast eller AVG? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.trustgo.addetector den er bra Lenke til kommentar
Chrish83 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Ingen detektorer fant noe hos meg. Men Google play viser seg å være synderen. Har deaktivert dette nå og ser ut som det hjalp. This is an ad from Google play kom det frem på den ene pop up reklamen. Håper det var alt som skulle til Endret 26. mai 2014 av Chrish83 Lenke til kommentar
Switched Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Evt kan du laste ned Adblock Plus til Android og la det kjøre i bakgrunnen. Da får du ingen ads uansett hvilken app du er på. Endret 26. mai 2014 av Switched Lenke til kommentar
spinnak Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg har prøvd alt som nevnes her, uten hell Lenke til kommentar
Switched Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvis absolutt ingenting fungerer, prøv å ta en backup og så factory reset. Installer så app for app (Google synkroniserer automatisk) til du finner synderen. Kan være det eneste som hjelper, men du burde prøve alle andre løsninger før du gjør det. Slitsomme greier. (husk å ta backup på HELE telefonen, efs, bilder, systemfiler osv) Har du root burde du bruke Titanium Backup, da beholdes filene selv om appen forsvinner. Med en gang du installerer den igjen, finner den backupen din. Vet ikke hva du burde bruke hvis du ikke har root, kanskje Helium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå