Solapen Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hei! Jeg har et GTX 760-kort også har jeg tre stykk 24" BenQ-skjermer. Jeg tenker derfor å sette opp Nvidia Surround. Jeg lurer på hva jeg trenger av kabler osv.? Jeg har masse HDMI og en DVI-kabel fra før av. Er det slik at man fortsatt må ha en aktiv DisplayPort-kabel? Jeg har ikke DisplayPort på skjermene mine. Hva gjør jeg da? Må jeg kjøpe en DisplayPort til HDMI-kabel da? Jeg lurer rett og slett på hvilken kombinasjon av kabler som fungerer best? Og hvor får jeg kjøt en aktiv DisplayPort-kabel? Edit: Jeg har bare ett 760-kort. Ikke SLI. Endret 26. mai 2014 av Solapen Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg har ikke noe problem med å skjønne hvordan jeg gjør det i software. Jeg bare lurer på hvilke kabler jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Som du ville sett i videoen benyttes DVI, DVI og HDMI. På en single GPU setup, så lenge man ikke har 3D skjermer (og skal ha en utility skjerm), kan man benytte hvilken som helts kombinasjon av outputs fra skjermkort. Endret 26. mai 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå