Degeim Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei! Vi har en løs planke på kjøkkenet, som stadig glir ut når vi tråkker på den. Her er den i lukket og åpnet tilstand, og med noen detaljbilder av hvordan den henger sammen med resten av gulvet: Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å få reparert denne, og forestiller meg at det vil være mulig å for eksempel lime den fast ved å legge litt lim på "skinnene" den glir på. Men siden jeg ikke har peiling på slikt, vil jeg gjerne ha noen ekspertmeninger først. Noen innvendinger og/eller forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er dette på et kjøkken hvor platene går inn under et kjøkkenskap? Isåfall kan du jo bare ta av sokkelen under og legge en plankebit bak som forhindrer at den sklir fra hverandre. Har du ikke den muligheten kan du ta litt trelim i sporene og så klemme laminatplatene sammen. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Jepp, det er det! Mange takk, da prøver jeg det, og så får jeg eventuelt skaffe meg litt trelim hvis det ikke fungerer (tok en kjapp kikk, og det så litt vanskelig ut å fjerne sokkelen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Hvis det er et ikea kjøkken er sokkelen festet med klipps Endret 29. mai 2014 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå