Gå til innhold

Stativ til Olympus E-M5

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et nytt stativ for å erstatte plastikkrælet jeg har liggende i skapet. Kamera som skal sitte på det er en Olympus E-m5, så jeg tror vekt vil være et mindre problem i nærmeste fremtid uansett hva jeg måtte finne på sette på det.

Et stativ jeg har kikket på er Manfrotto 190XPROL. Jeg ser det er på tilbud hos Natur og Fritid til 1495,- men ser det ser ut til at den prisen ikke har endret seg på en stund. http://www.naturogfritid.no/131034/Fotoutstyr_og_tilbehor/Fotostativ/Fotostativ_tilbud/Manfrotto+190X+PRO+Large+Aluminium+stativkit

Hadde vært fint om noen kunne komme med noen erfaringer om dette stativet eller andre anbefalinger. Jeg har ikke så mange krav egentlig, men det bør helst så høyt at jeg slipper å bøye meg når jeg bruker det til landskap og det bør kunne brukes for makro nære bakken. En fordel at det er lett, men ikke for lett.

Det er sikkert mange andre faktorer jeg burde vurdere, men jeg er foreløpig litt i startgropa på hva jeg skal se etter. Det beste er nok også å sjekke i butikker, men det virker som om det typisk er fåtall stativer tilgjengelig i fysiske butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...