PantZman Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei.Sitter med en 2 1/2 år gammel Note (1) N7000 som det ser ut som har fått kortsluttning i ladekontakten eller lignende. Får pling støtt og stadig om at den lader. Ser ut som den noen ganger slår seg av og går i en lade/restart loop og jeg får ikke slått den på. Må koble i kabel for at den ikke skal drive meg gal med plingelyden Tenker å kjøpe meg ny tlf og sende den gamle på verksted og så videre til Filippinene om den kan reddes. Så nå er spørsmålet: Jeg synest Note (1/N7000) som jeg har her er nær smertegrensen når det kommer til størrelsen men slik jeg har forstått det er Note 3 fysisk mindre. Note 3 med Nonstop M koster 6.687 kr (449*12+1299) over 1 år, mens S5 koster 7.877 kr over 1 år (449*12 + 2499) Regnestykket blir da at Note 3 koster 3687 (+ abo) og S5 koster 4887 (+ abo). Dvs 1200kr i prisforskjell i Note 3 favør. Nå er S5 ca 1/2 år nyere enn Note 3 men har forstått det slik at de yter ganske likt. Ingen store forskjeller som merkes i bruk. Angående utseende så liker jeg note 3 best. Bakdekkselet ser mye bedre ut på Note 3 enn S5. Jeg synest begge er "store nok". S5 er vannavstøtende som er et lite pluss. Note 5 er billigere i innkjøp. Kan noen vennligst nevne noen andre grunner til at jeg skal velge den ene fremfor den andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå