Gå til innhold

Junifest 2014 - tomsi42 - Øve foran Oslo Fotomaraton

Anbefalte innlegg

Oppdaget først nå lappen i hårlokken min. ;-) Så ikke den i går for skjermen på lapptopen stod ikke rett så bildet så mørkt fra den vinkelen jeg satt og da var dette hjertet ikke synlig for meg. Det var jo en veldig søt gest mitt i det mørke temaet gutten min !!!! En kjærlighetserklæring mitt oppi det hele BLUSH <3 Elsker deg ig vettu. Kos fra Cecilie

:)

elsker deg også ;-)

Endret av Vår Sol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vært lite aktivitet i tråden i det siste - dette fordi jeg sliter med vondt inakke, skulder og arm ...

Men det er nok bilder igjen til en siste tre-bilders serie. Denne serien vil handle om storbyferie.

Første bilde ut - fototuristene ;)

14460014695_ebf4ebee88_z.jpg

Panasonic G3 + Leica ME 45mm f/2.8 @ 1/500s; f/4; ISO 160

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin avsluttende storbyserie, jeg falt for musikantene i Tønsberg, de hadde funnet seg en ekstra flott bakgrunn, men de alternative tiggerne fra i dag tok kaka, herlig ærlige og flott bilde.

Takk for kommentaren. De ærlige tiggerne tjente godt på skiltet sitt - en time senere hadde de masse øl :)

Stemmer i med Jorun om de siste bildene. Skulle ønske jeg hadde fått med meg at du var i Tønsberg. Hadde vært hyggelig å tatt en tår på brygga. Maybe next time...

Takk for kommentaren. Det hadde vært hyggelig med en liten tår på brygga en gang.

Bra gjennomført fest. Av de siste likte også jeg gatemusikantene best.

Takk for kommentaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...