Bykatt Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Nært portrett, i flere betydninger. Sterk historie. Huff. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg gjør det litt enkelt i dag, og velger en fra serien av kjæresten som vi tok i forrige uke. Panasonic G3 + ZD 50-200mm f/2.8-3.5 @ 1/2500; f/2,8; 53mm; ISO 160 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Nært portrett, i flere betydninger. Sterk historie. Huff. Ja, det er en sterk historie, men vi skal "stå ham av" som de sier nordpå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Kjæresten min skal fotografere søsteren sin mens hun går igjennom celle-gift kuren. Men hun fotgraferer andre ting også. Panasonic GX1 + PZ 14-42mm f/3.5-5.6 @ 1/640s; f/7.1; 22mm; ISO 160 Fargeversjon i spoiler Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sterke bilder i det siste ja.. Passer veldig godt med SH til slike fortellende bilder, vekk med staffasjen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Sterke bilder i det siste ja.. Passer veldig godt med SH til slike fortellende bilder, vekk med staffasjen! Takk for kommentarene. Jeg er enig i at temaet kler s/h. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Du følger opp med flere sterke bilder. Mulig det bare er situasjonen som påvirker dømmekraften, men jeg synes du får frem noe tungt og vanskelig i også de to neste bildene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Du følger opp med flere sterke bilder. Mulig det bare er situasjonen som påvirker dømmekraften, men jeg synes du får frem noe tungt og vanskelig i også de to neste bildene. Takk for kommentaren. Det er det tunge og vanskelige vi prøver å få frem her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 En siste kandidat i denne bilde-serien. Panasonic G3 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/100s; f/4;47mm; ISO 800 Dette er minner fra en mer hårfager tid ... 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Uvanlige bilder fra deg (?) i denne siste S/H-serien, du får fint fram alvoret her. Og håret gror ut igjen! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Jeg har en sånn liten plastpose med hår, fra min siste hund. En engelsksettertispe.. Det var en avsporing, bildet ditt hentet frem minner. Det er et godt bilde. Endret 20. juni 2014 av Per Yngve Balto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Sterke inntrykk i de siste bildene. Får en til å reflektere over hvor heldig en er. Varm hilsen med ønsker om at det går bra! Yamas, her fra Kreta! PS! Håper jeg får lastet..... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 "Artig" stilskifte i festen din, fra det glade Danmark til noe veldig mye mer dystert og trist. Du klarer å formidle dette på en veldig bra måte. Leste om dere i f-b.no i stad forresten. http://www.f-b.no/nyheter/familien-barberte-hodene-for-a-stotte-kreftsyke-marian-38-1.8479541 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Uvanlige bilder fra deg (?) i denne siste S/H-serien, du får fint fram alvoret her. Og håret gror ut igjen! Takk. Ja, håret gror ut igjen; men vi liker den nye sveisen, så det er mulig den blir. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Det var en avsporing, bildet ditt hentet frem minner. Det er et godt bilde. Det var muligens en avsporing, men jeg liker at du delte historien din med oss. Takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 Sterke inntrykk i de siste bildene. Får en til å reflektere over hvor heldig en er. Varm hilsen med ønsker om at det går bra! Yamas, her fra Kreta! Takk for kommentar og varme tanker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) "Artig" stilskifte i festen din, fra det glade Danmark til noe veldig mye mer dystert og trist. Du klarer å formidle dette på en veldig bra måte. Leste om dere i f-b.no i stad forresten. http://www.f-b.no/nyheter/familien-barberte-hodene-for-a-stotte-kreftsyke-marian-38-1.8479541 Ja, det ble et brått stilskifte. Men dette er noe som opptar oss om dagen, så jeg syntes det var naturlig å lage en serie rundt dette. Neste serie blir noe mer hverdagslig. edit: Og det stemmer at vi har kommet i lokalavisa Endret 20. juni 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 En siste kandidat i denne bilde-serien. Panasonic G3 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/100s; f/4;47mm; ISO 800 Dette er minner fra en mer hårfager tid ... Oppdaget først nå lappen i hårlokken min. ;-) Så ikke den i går for skjermen på lapptopen stod ikke rett så bildet så mørkt fra den vinkelen jeg satt og da var dette hjertet ikke synlig for meg. Det var jo en veldig søt gest mitt i det mørke temaet gutten min !!!! En kjærlighetserklæring mitt oppi det hele BLUSH <3 Elsker deg ig vettu. Kos fra Cecilie Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Oppdaget først nå lappen i hårlokken min. ;-) Så ikke den i går for skjermen på lapptopen stod ikke rett så bildet så mørkt fra den vinkelen jeg satt og da var dette hjertet ikke synlig for meg. Det var jo en veldig søt gest mitt i det mørke temaet gutten min !!!! En kjærlighetserklæring mitt oppi det hele BLUSH <3 Elsker deg ig vettu. Kos fra Cecilie Jeg syntes lappen måtte være med - i tider som dette, så er vår kjærlighet til hverandre noe av det som gjør at vi kan holde ut. Endret 20. juni 2014 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Oppdaget først nå lappen i hårlokken min. ;-) Så ikke den i går for skjermen på lapptopen stod ikke rett så bildet så mørkt fra den vinkelen jeg satt og da var dette hjertet ikke synlig for meg. Det var jo en veldig søt gest mitt i det mørke temaet gutten min !!!! En kjærlighetserklæring mitt oppi det hele BLUSH <3 Elsker deg ig vettu. Kos fra Cecilie Jeg syntes lappen måtte være med - i tider som dette, så er vår kjærlighet til hverandre noe av det som gjør at vi kan holde ut. Ditt hår i posen og mitt hår ved siden av, næmmen så søtt kjærstn min ....<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå