Gå til innhold

Junifest 2014 - tomsi42 - Øve foran Oslo Fotomaraton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du følger opp med flere sterke bilder. Mulig det bare er situasjonen som påvirker dømmekraften, men jeg synes du får frem noe tungt og vanskelig i også de to neste bildene.

Takk for kommentaren. Det er det tunge og vanskelige vi prøver å få frem her.

Lenke til kommentar

"Artig" stilskifte i festen din, fra det glade Danmark til noe veldig mye mer dystert og trist. Du klarer å formidle dette på en veldig bra måte.

Leste om dere i f-b.no i stad forresten. http://www.f-b.no/nyheter/familien-barberte-hodene-for-a-stotte-kreftsyke-marian-38-1.8479541

Ja, det ble et brått stilskifte. Men dette er noe som opptar oss om dagen, så jeg syntes det var naturlig å lage en serie rundt dette. Neste serie blir noe mer hverdagslig.

edit: Og det stemmer at vi har kommet i lokalavisa :)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

En siste kandidat i denne bilde-serien.

14273430638_31fc2b542d_z.jpg

Panasonic G3 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/100s; f/4;47mm; ISO 800

Dette er minner fra en mer hårfager tid ...

Oppdaget først nå lappen i hårlokken min. ;-) Så ikke den i går for skjermen på lapptopen stod ikke rett så bildet så mørkt fra den vinkelen jeg satt og da var dette hjertet ikke synlig for meg. Det var jo en veldig søt gest mitt i det mørke temaet gutten min !!!! En kjærlighetserklæring mitt oppi det hele BLUSH <3 Elsker deg ig vettu. Kos fra Cecilie

Lenke til kommentar

Oppdaget først nå lappen i hårlokken min. ;-) Så ikke den i går for skjermen på lapptopen stod ikke rett så bildet så mørkt fra den vinkelen jeg satt og da var dette hjertet ikke synlig for meg. Det var jo en veldig søt gest mitt i det mørke temaet gutten min !!!! En kjærlighetserklæring mitt oppi det hele BLUSH <3 Elsker deg ig vettu. Kos fra Cecilie

:)

Jeg syntes lappen måtte være med - i tider som dette, så er vår kjærlighet til hverandre noe av det som gjør at vi kan holde ut.

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

:)

Jeg syntes lappen måtte være med - i tider som dette, så er vår kjærlighet til hverandre noe av det som gjør at vi kan holde ut.

Ditt hår i posen og mitt hår ved siden av, næmmen så søtt kjærstn min ....<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...