tomsi42 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Bruker: tomsi42Deltagernivå: Prosjekt-oppgaveProsjekt: Øve før Oslo FotomaratonUtstyr: Det som jeg har for håndenÅrets Oslo fotomaraton har en interessant vri, og den må jeg øve på. årets maraton kommer med en liten vri. i løpet av ni timer skal du levere ni bilder fordelt på tre miniserier. Så jeg kommer til å øve meg på å lage noen mini-serier på 3 bilder hver. Tanken er å lage 4 miniserier i løpet av måneden, og presentere de to beste i galleriet. Endret 31. mai 2014 av tomsi42 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Miniserie nr. 1 er "Løkken" Det er to ting som kjennetegner Løkken for meg; de hvite strandhusene og fiskebåtene som er trukket opp på stranden. I tillegg er Løkken en sjarmerende liten by. Så den første serien skal vise dette. En kandidat for fiskebåtene på stranda er denne: Olympus E-30 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/3200; f/4.5; 14mm; ISO 200 2 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Åh.. det så deilig ut å være norsk akkurat der... Gleder meg til å se fortsettelsen av den friske satsingen din. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Det lukter sjøvann av bildet ditt, flott. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Godt komponert bilde. Fine farger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Åh.. det så deilig ut å være norsk akkurat der... Gleder meg til å se fortsettelsen av den friske satsingen din. Her er det deilig å være norsk. Sikkert deilig for alle de andre nasjonalitetene også Det lukter sjøvann av bildet ditt, flott. Takk. Godt komponert bilde. Fine farger. Takk. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Godt valg av tema for junifest. Grrr - det burde jeg ha tenkt på også. Første bilde ut var riktig så idyllisk, båt med sjel. Ser ut som bildet kunne vært tatt langt lenger sør enn det der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Godt valg av tema for junifest. Grrr - det burde jeg ha tenkt på også. Hvis det er en trøst, så satt den langt inne Første bilde ut var riktig så idyllisk, båt med sjel. Ser ut som bildet kunne vært tatt langt lenger sør enn det der.Takk - det er rene sydenstemningen her nede nå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Her er første kandidat for hyttene på stranda: Olympus E-30 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/2500; f/5,6;32mm; ISO 200 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Du får ta det som et kompliment at etter at jeg har sett bildene dine både her og i månedstråden har jeg tittet litt på å evt leie et feriehus i Løkken-området... Har vært noen ganger i Danmark de siste årene, mye fotogent landskap der gitt. Men det blir nok bare med tanken i år... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Du får ta det som et kompliment at etter at jeg har sett bildene dine både her og i månedstråden har jeg tittet litt på å evt leie et feriehus i Løkken-området... Har vært noen ganger i Danmark de siste årene, mye fotogent landskap der gitt. Men det blir nok bare med tanken i år... Det er et kompliment Jeg har blitt veldig glad i Nord-Jylland, og vil nok anbefale Løkken-områden fremfor Skagen-området. (PS. Har du muligheten for å ta fri resten av uka, så har vi ledig rom på hytta ) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det ser ut som om dere har det bra på Løkken, dere kan vel ikke klage på været? Morsomt strandhyttebilde, antar at dere ikke er innlosjert i disse. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg liker følelsen av å ankomme stranda og tilsynelatende få ha den for meg selv. Godt skudd! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Det ser ut som om dere har det bra på Løkken, dere kan vel ikke klage på været? Morsomt strandhyttebilde, antar at dere ikke er innlosjert i disse. Vi kan ikke klage, nei. Det er riktignok litt grått i dag. Men det hindret ikke oss i å ta enda fler bilder Vi er innlosjert litt bedre enn dette, ja. Har hytte med badebasseng. Jeg liker følelsen av å ankomme stranda og tilsynelatende få ha den for meg selv. Godt skudd! Takk. Desverre så var det ikke folketomt der ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Et av de eldre husene i Løkken Olympus E-30 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/640; f/6,3;14mm; ISO 200 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Herlige bilder fra Løkken, på tide å komme seg dit igjen, sikkert 30 år siden sist! Tipper nærmeste båt og siste hus var der den gangen også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Herlige bilder fra Løkken, på tide å komme seg dit igjen, sikkert 30 år siden sist! Tipper nærmeste båt og siste hus var der den gangen også Takk. Jeg tror gjerne at båt og hus har vært der en stund Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Her er noen strandhus badet i kveldssol Olympus E-30 + ZD 50-200mm f/2.8-3.5 @ 1/160; f/5,6; 130mm; ISO 200 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Veldig fint lys og skyggespill i sanden. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Deilig belysning i dagens bilde, imponerende rekke med badehus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå