H. Specter Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Vel, da jeg ble immatrikulert gikk nesten alle i dress, et fåtall i annet pentøy og noen ytterst få i det som passet dem. Tror Zarac har skrevet dette tidligere et sted, men du skiller deg veldig negativt ut om du kommer i shorts og hettegenser. Lenke til kommentar
Morten S Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Nytt spørsmål fra de som har gått på NHH tidligere. Er det mange som fullfører bachelor-graden på kortere enn normert tid? Jeg ser at det er vanskelig å anbefale / ikke anbefale det til meg, men er dette noe som praktiseres mye ved NHH. F.eks. et par flere fag enn vanlig hvert semester, slik at b-graden er ferdig på to år. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Nei. Så vidt jeg husker fra en artikkel i K7 for et år siden, var det omtrent 40 % som hadde fullført bachelorgraden på normert tid, 50 % som brukte mer enn normert tid og 10 % som hadde droppet ut av kullet som begynte i 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå