kengdal Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg har kjøpt meg radeon 9800 pro og tv ut fungerer helt fint på den, bortset fra når jeg skal se film i media player. Media player viser filmen på pc'en men ikke tv. på tven er media player svart. Er det noen gode råd :wink: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du kan prøve å kjøre extended desktop på TV'en og sette media player på der, ellers tror jeg det er en instilling under noen greier der du bestemmer hvilken sak som skal ha "video" signal (hadde dette på mitt GF2 PCI). Du får ikke video på PC skjerm og TV ved å vise "clone", så dette er helt normalt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sett TV som primærskjerm/primery display. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sett TV som primærskjerm/primery display. Er ikke det litt dumt hvis du skal ha video og surfe samtidig da? Har ikke hatt en skjermkort med skikkelig HydraVision, så jeg må bare spørre. (Har bare hatt Radeon 7200 og sitter med Mobility nå). Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sett TV som primærskjerm/primery display. Er ikke det litt dumt hvis du skal ha video og surfe samtidig da? Har ikke hatt en skjermkort med skikkelig HydraVision, så jeg må bare spørre. (Har bare hatt Radeon 7200 og sitter med Mobility nå). Det fungerer uansett ikke så bra desverre. I det øyeblikket du trykker på en tast mister du fullscreen på TV'en Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har hørt rykte om at TVtool skal være bra, men har aldri prøvd det selv. Kan jo være det er nettopp det du leter etter.... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 takk for alle tips får prøve etter på Lenke til kommentar
norrick Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har hørt rykte om at TVtool skal være bra, men har aldri prøvd det selv. Kan jo være det er nettopp det du leter etter.... Øh? TVTool er beregnet for nVidia skjermkort (ikke GF4-MX eller GF-FX men de fleste andre). Når det gjelder problemet ditt så gjelds det bare å aktivere "theater modus" i skjermkonfigurasjonspanelet. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ingen som har en løsning til problemet med at man mister fullscreen i mediaplayer (på TV) om man bruker maskinen ellers da? :smile: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du setter ned maskinvare akselerasjon til nest laveste nivå (eller et av de andre lavere) så vil bildet vises på begge skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå