Starfjord Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg kommer over et spill på Steam som kommer ut den 7 Juni, som jeg egentlig ikke har spilt på mange år. Spillet heter "Z". Kilde: http://www.kavcom.co.uk/zthegame/ Vet dere om noen spill som blir relansert som kanskje kan være interessant å plukke opp igjen etter mange år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Gog.com er vel fortsatt det beste stedet for nostalgiske spillopplevelser. 3 Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 De har veldig mye godt, men ikke alt. Akkurat nå har Final Fantasy 3 kommet ut på steam i PC form, trodde virkelig den ville bare bli utgitt på håndholdte maskiner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Faen meg på tide at Z kommer på Steam. Lasta ned en fanmade rework for noen år siden, men dette er jo enda bedre. Z er det beste strategispillet jeg vet av, og videoene mellom banene er halve opplevelsen. Jeg sporter en ereksjon over disse nyhetene. Endelig skal et av verdens vanskeligste strategispill spilles igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Blizzard har gitt ut: The Lost Vikings Rock N' Roll Racing Blackthorne Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Blizzard har gitt ut: The Lost Vikings Rock N' Roll Racing Blackthorne Om man ikke liker racingspill vil jeg påstå Rock N' Roll Racing er verdt å spille kun for musikken sin del! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Ikke PC akkurat, men har en uoriginal Sega Mega Drive med en del spill innebygget, og den støtter originale spill. Spill får man kjøpt på QXL til en hundrelapp eller to, og konsollen støtter scart om man har et adapter til litt under en hundrelapp, så den kan brukes på nye TVer. (har et førsteinntrykk av denne i Retro-seksjonen.) Ellers fant jeg en Sega Saturn på QXL til syv hundre spenn. Spill til den koster også mellom hundre og to hundre, om man leter litt (men finner jo noen til ni hundre og mer.) Om man er interessert i retrospill er det absolutt å anbefale å investere litt i en gammel konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå