Torstein Norum Bugge Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Selskapet letter på sløret for å ta livet av ryktene før de oppstår.Et første glimt av LG G3 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Denne så særdeles eksklusiv ut. 2 Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er vel strengt tatt ikke bekreftet at telefonen er metal. Mange som mener at det er polycaronat som er blitt behandlet for å imitere metal. Uansett aå er dette fult mulig min neste telefon.... Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Minnet litt om htc one m8 :s Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har LG G2 å det er den beste mobilen jeg har hatt, mine venner synes den er bedre enn sine samsung og iPhoner så hvis denne G3 blir enda litt bedre så må jeg bla opp litt å få meg en slik :-) tviler på det er metall deksel, lurer meg på om ikke metall forstyrrer signaler å slikt. 3 Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er i allefall veldig fornøyd med G2. Dette med "uvanlig" plassering av knapper er mer praktisk for min egen del. Håper G3 fortsatt har satt batterikapasitet i fokus samt med ytelse. Er litt skeptisk til dette pixelrace't da jeg tror / synes 1080p er godt nok. Men uten å ha sett noe slikt på mobil enda så skal jeg spare meg for alt for mye synsing. En så lenge ytelse og batterilevetid blir en realitet skal jeg ikke klage. 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nesten garantert kjøp for min del, etter å ha vært strålende fornøyd med min G2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg