Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente dater annen gutt men virker giret

Anbefalte innlegg

Vel, ikke for å virke kynisk men det finnes alltid tusenvis av unnskyldninger.

Og klarer hun heller ikke å gjøre noe som helst annet enn å bare sole seg i glansen av oppmerksomheten hun får, og forventer at andre heller skal ta tak i situasjonen og tilrettelegge alt for henne, så vet du jo hvordan henne er som person ihvertfall. Fullstendig ubrukelig, med andre ord. Og så kan du jo forestille deg hvordan du ser for deg hvordan en fremtidig partner er og om henne passer denne beskrivelsen.

Og når faktum er at hun ikke gidder å bry seg nevneverdig om hvem hun selv ønsker å satse på, og likevel fortsetter å ivareta all oppmerksomhet hun kan få uavhengig av hvem som gir henne den, så er det ganske åpenbart at det er egentlig ingen av dere som er interessant nok. For noe annet enn som en midlertidig buffer av å ha noen i nærheten i det minste. Dette er ganske standard for folk som blir svært ensom på egenhånd og tar derfor de smulene som er tilgjengelig. Og dette varer frem til av dere 3 møter en dere liker bedre.

Jaja. Det er hennes tap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men viss han har følelser for jenta så er det ikke lett å bare la det ligge liksom...

Sånn utenom at det gir dårlig karma å blande seg inn i andres forhold, så går det jo an å styre seg litt etter fornuften selv om følelsene danser zumba i noen dager.

Trenger ikke å blande seg inn selvom vedkommende ønsker svar på et eller to spørsmål...

Lenke til kommentar

"Spenningen". Det har vært like spennende som det er å se gress vokse vil jeg tippe.

Og venninnen? Hvorfor henne? Hvorfor ikke søsteren hennes f.eks? Kanskje det er hun som er familiens catch. Uansett - det finnes ingenting som er mer tragisk enn å bruke tid på noen som ikke er interessert i noe av det samme. Såklart er det kjipt hvis man hadde forhåpninger, men er man dum nok til å skape seg den slags bør man også være forberedt på at en kan drite seg ut.

Menmen. Livet går videre vanligvis, ikke sant? Åja, sånn var det! ;)

Lenke til kommentar

"Spenningen". Det har vært like spennende som det er å se gress vokse vil jeg tippe.

Og venninnen? Hvorfor henne?

For ei 19 år gammel jente kan det være spennende når guttunger blir sjalu på hverandre når de liker samme dama.

Ts nevnte at venninna hennes var hypp på han.

Lenke til kommentar

Jeg var med veninnen den ene kvelden på starten av semesteret, og etter det skal hun visst ha nevnt til hun jeg er er giret på at hun var giret på meg. Uansett, så er jeg ikke giret på veninnen, men jeg skjønner jo at hun jeg er giret på bryr seg om hva veninnen tenker.

Jeg er ikke noe særlig sjalu på Jon, i og med at han "hadde" henne først tar jeg det i grunn bare som en selvfølge, men jeg er jo redd for hva han tenker dersom jeg går etter henne.

Ganske komplisert situasjon dette her, tenker å bare å flyte med bølgen og se hva som skjer.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...