AngryKid Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kan noen gi meg disse, da jeg har en smule dårlig plass, og sykt lyst på dette kortet? Helst så kjapt som mulig. Vet noen om det er stor differanse på dette og 8500 LE? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kortet er ganske stort men målene har jeg ikke. Men ytelsen er det mye å si på. Et Radeon 9800 yter mye bedre enn et 8500LE. Ca. 100% tror jeg. Et anbefalt kort. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ca hvor dårlig plass har du? Skal du ha det i en shuttle eller? Monkey Spr@yer: hvordan klarte du den 3d mark scoren? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg skulle egentlig vite dette, men regn med ca 5 cm lengere om ikke mer. Har selv et Ti 4600 og det er et helvetes lang sak... Har ikke plass til noe lengere nei, passer sånn akkurat. Lenke til kommentar
AngryKid Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har ett MSI MegaPC kabinett, ergo kan det ikke være noe "høyere" enn ett 8500 kort, da det går nesten i toppen av kassa. Så om noen kunne være så snill å finne en målestokk å måle høyden på kortet, eller bredden når det ligger på bordet, så hadde jeg blitt dødsglad. Trenger ikke ta med den biten som skal ned i AGP slotten, kun selve kanten på kortet. AK Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg skulle egentlig vite dette, men regn med ca 5 cm lengere om ikke mer.Har selv et Ti 4600 og det er et sørens lang sak... Har ikke plass til noe lengere nei, passer sånn akkurat. Vet ikke hvor langt det er men mitt Hercules9800P var definitivt noe kortere enn det forrige Ti4600 kortet jeg hadde, så du skal garantert få plass. Regner med at alle andre 9800kort ikke har noen særlig størrelsesforskjell fra Hercules sitt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hmm, måle mens pc'n står på pcb'n på mitt Hercules 3Dprophet er ca 10*20 Lenke til kommentar
AngryKid Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Takker, da berger jeg meg akkurat såvidt :-D 8500LE er 11x18, så det går fint. så lenge det ikke er høyere enn 11, så er det ikke noe problem. Sender bestilling i dag, jeg takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå