Daily-Drifter Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 og da var sykkelen stjålet Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Du tuller? Hva skjedde? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 noen har vært i garasjen i natt. bare kjettingen som lå igjen. tok til og med den 14 år gamle crosshjelmen min... tror jeg må dra på fylla nå jeg as.... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Det var kjipt å høre. Trått at folk ikke kan la ting være i fred. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ja, det var surt, altså. Håper den kommer til rette. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Faen til greier. Følr med deg. He du meldt den stjelt? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Ja men dener nok på god vei til å bli skrudd fra hverandre allerede...får forsikringspengene om 30 dager men jeg mista motet nå Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er det andre garasjer som har blitt raidet? Eller er det noen som kjenner til den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva fankern? Må jo være noen som visste om at du har kjøpt sykkel? Kanskje greit å sladde skiltene før man legger de ut i prosjekttråden? Hadde prøvd å funnet ut hvem det var, for så å ta med balltreet ut en tur.. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hva fankern? Må jo være noen som visste om at du har kjøpt sykkel? Kanskje greit å sladde skiltene før man legger de ut i prosjekttråden? Hadde prøvd å funnet ut hvem det var, for så å ta med balltreet ut en tur.. Det er ingen bilder av sykkelen hans som viser skiltnummer. Irriterende at folk alltid skal stjele eller ødelegge andres fine ting. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Finnes det en Facebook side, eller kanskje en egen nettside som du kan be andre holde øyene opp for din sykkel? Med tanke på hvor dumme enkelte mennesker er, så kan det hende at noen driver å kjører rundt på den et sted. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) ikke noe annet ble stjålet. har bare vært noen få turer med den ute så det virker så rart. dessverre sto den i en fellesgarasje som vist på bildene og det bor litt av hvert her. ingen merker på porter eller dører så vedkommede har blitt sluppet inn eller hatt nøkkel selv. blir litt i tenkeboksen nå mtp. om jeg skulle prøve å få tak i et nytt prosjekt så kan jeg ikke kjøpe før om 30 dager i tilfelle den skulle komme til rette og da er mye av sesongen over ... trist at det skal være sånn , den er jo verdt så lite stjålet også Endret 30. mai 2014 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Brukte du skivelås eller noe? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 kjetting og skive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Begynner å bli litt smånervøs for min også Men nå bor jeg midt ute i helvete da. Ingen som har sett noe heller? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvordan gikk dette da? Fikk du sykkelen tilbake? Kjøpt ny? Lenke til kommentar
roaach Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Veeeeldig gammel tråd ser jeg, men hvor kjøpte du framskjermen? Finner den ikke noen plass Synd det som skjedde med sykkelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå